Porsche інвестує 400 мільйонів доларів в акумулятори електрокарів

Автор: Редакція | 04 Тра, 2022

Німецька марка Porsche разом із групою інвесторів вкладуть біля 400 мільйонів доларів у компанію Group14 для розробки нових акумуляторів для електрокарів.

Частина цих грошей, які вже підвищують оцінку Group14 до більш ніж мільярда доларів, будуть використані для будівництва другої фабрики акумуляторних матеріалів у штаті Вашингтон, за кілька годин від нинішнього майданчика компанії в Вудінвіллі.

Основним ноу-хау компанії буде кремній-вуглецевий анодний матеріал, який гендиректор Group14 Рік Люббе описав як «технологію трансформації», яка дозволить акумуляторам електромобілів заряджатися швидше і зберігати більше енергії, ніж ті, що використовують графіт.

Більшість літій-іонних акумуляторів у сучасних електромобілях використовують аноди з графіту, який в основному поставляється з Китаю, а в меншій кількості — з Канади та Японії.

Акумулятор Tesla 4680
Для прикладу: Новий акумулятор Tesla 4680

Оскільки кремнієво-вуглецевий анодний матеріал Group14 дозволяє літій-іонним батареям зберігати до 50% більше енергії, Люббе вважає, що вони можуть забезпечити той самий кілометраж, що й сучасні батареї на основі графіту, але з меншою кількістю елементів, таким чином зменшуючи загальну вартість і розмір акумуляторної батареї.

Люббе зазначив, що Group14 постачатиме матеріали для батарей Cellforce (Porsche). Він також має діючу угоду про постачання з іншим європейським виробником акумуляторів InoBat. Перші акумуляторні батареї для електромобілів, які використовують анодний матеріал Group14, будуть запущені у виробництво в 2023 році.

До інвесторів Group14 входять також ряд компаній, які вже виробляють акумулятори для електромобілів: ATL, BASF, Showa Denko, Cabot та SK Material. Остання входить до корейської SK Group та має спільне підприємство з Group14 для виробництва анодних матеріалів у цій країні.

Люббе сказав, що анодний матеріал Group14 був перевірений виробниками акумуляторів Storedot та Farasis. За його словами, акумулятор Storedot, оснащений кремнієво-вуглецевим анодним матеріалом Group14, можна зарядити до 80% за 10 хвилин, і він здатний швидко заряджатися всього за п’ять хвилин.

До речі, Tesla представила власні акумулятори зі збільшеною ємністю ще у 2020 році, й лише через рік компанія Panasonic розробила потужні акумулятори для автовиробника Tesla.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Reuters


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest