Porsche показала секретний прототип Cayenne Convertible

Автор: Редакція | 06 Сер, 2022
Porsche Cayenne Convertible

Перше покоління Porsche Cayenne продавалось лише як п’ятимісний позашляховик, але серйозно розглядалися й три інші варіанти.

Компанія Porsche показала прототип кабріолета, який раніше не оприлюднювали, заводського Cayenne, який на 14 років передував Range Rover Evoque Convertible.

Кабріолет Cayenne

Porsche Cayenne Convertible

Прототип Cayenne, представлений у рамках 20-річного ювілею моделі, не є функціональним дорожнім автомобілем. Натомість це «пакетна функціональна модель» – по суті рухоме шасі, яке використовувалося для розробки дизайну та ергономіки протягом 2002 року.

Звідси дуже нетрадиційна, асиметрична задня частина: виникли внутрішні розбіжності щодо стилю задньої частини, тому було «схрещено» дві версії. Ліва сторона приблизно збігається з різким, низько посадженим хвостом на Porsche Carrera GT. Навпаки, справа високо розташовані задні ліхтарі, які приблизно нагадують ті, що були на Porsche Panamera першого покоління, яке було випущено лише в 2009 році, сім років потому.

Porsche Cayenne Convertible

Інші зміни, окрім очевидного даху в стилі Targa, включають дводверний кузов із розширеними отворами на 200 мм порівняно зі звичайним Cayenne.

За словами Porsche, мета цього проекту полягала в тому, щоб визначити, чи буде Cayenne з верхом Targa комфортним для задніх пасажирів, і розробити м’який верх, що швидко складається.

Стосовно останньої специфікації, інженери Porsche зупинилися на механізмі, подібному до того, який використовується в поточному Porsche 911 Targa. Він використовував кришку багажника, яка могла відкриватися як спереду, так і ззаду, щоб проковтнути верх або багаж, а також ролик, який складав дах у формі Z. Однак цю систему фактично ніколи не встановлювали на автомобіль, тобто дах довелося вручну монтувати на «пакетну функціональну модель».

Виробництво не пішло

Porsche Cayenne Convertible

Кабріолет Cayenne не розвивався далі, бо Porsche сумнівалася в його прибутковості та були розбіжності з стилістикою решти модельного ряду.

Ризик випуску такої прогресивної моделі був зрозумілий – суперечливий Nissan Murano CrossCabriolet не дебютував до 2011 року, а кабріолет Evoque був випущений ще через п’ять років – ймовірно, вважався занадто високим в очах тодішнього генерального директора Венделіна Відекінга. Відекінгу значною мірою приписують порятунок Porsche від межі банкрутства на початку 1990-х років, і він керував випуском Cayenne. У 2009 році після світової фінансової кризи його звільнили.

Міхаель Мауер, нинішній головний дизайнер Porsche, сказав: «Позашляховик у якості кабріолета є викликом як естетично, так і формально».

Він додав: «У позашляховика завжди великий і важкий кузов. Ви поєднуєте це з маленькою верхньою половиною, а потім зрізаєте дах: з цього виходять дуже дивні форми».

Porsche також розглядав купе та семимісні варіанти Cayenne з подовженою колісною базою, але не розробляв їх до кабріолета. Ідея купе знову виникла наприкінці 2010-х років, що призвело до запуску поточного Porsche Cayenne Coupé у 2019 році.

З іншого боку, семимісний варіант так і не був випущений. Однак Porsche нещодавно підтвердив плани щодо електричного позашляховика, який стоятиме вище за Cayenne у своїй лінійці, який міг би виконати цю роль по духу. Він використовуватиме нову платформу Volkswagen Group SSP разом із Porsche Panamera та Porsche Taycan нового покоління.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Autocar

Галерея Porsche Cayenne Convertible:
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest