«Прокачаний» Golf став ключовим для успіху Volkswagen

Автор: Роман Галімон | 14 Кві, 2020

Німецька марка Volkswagen минулого року представила восьме покоління моделі Golf, але саме «гарячі» версії вважають основою успіху моделі.

У жовтні 2019 року в штаб-квартирі Volkswagen був представлений «восьмий» Golf, проте світові продажі моделі стартували у 2020 році.

На початку хетчбек пропонувався з модернізованою «турботрійкою» 1.0 TSI (90 та 110 сил), «турбочетвіркою» 1.5 TSI (130 та 150 сил) й новим дизелем 2.0 TDI на 115 та 150 сил. Також були доступні три варіанти 48-вольтного «м’якого» гібрида eTSI (110, 130 та 150 сил).

У лютому Volkswagen представив одразу три спортивні версії Golf: GTI, GTD і GTE, а незабаром будуть представлені ще два хот-хетча – 300-сильний Golf GTI TCR і 333-сильний Golf R.

На думку експертів саме, «гарячі» версії мотивують продажі «Гольфів». Так, британське видання Autocar стверджує, що близько 40% продажів моделі Mk7 у Великій Британії становили гарячі варіанти (GTI, GTD, GTE і R). При цьому популярний до тепер дизельний варіант GTD буде замінений у смаках на гібридну версію GTE.




І хоча у лютому VW Golf вперше за останні роки втратив звання «найпопулярнішого автомобіля» в Європі, у Volkswagen не збирається зупинятись. Компанія вже почала роботу над дев’ятим поколінням «Гольфа», а нові хот-хетчі мають здивувати багатьох.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Галерея Volkswagen Golf GTI, GTD і GTE:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest