Компанія Renault представила новий електричний кросовер Megane E-Tech Electric, який має стати наступником звичайного «Меган» із ДВЗ.
Кросовер Renault Megane E-Tech Electric, зображення якого з’явились напередодні, побудований на платформі CMF-EV, аналогічну до Nissan Ariya. Габарити моделі теж не сильно відрізняються: 4,21 метра в довжину, 1,78 метра завширшки, 1,5 метра у висоту. Колісна база досить пристойна – 2,7 метра.
При цьому модель пропонує більше простору всередині завдяки компактним елементам електрокара.
Під капотом
Megane E-Tech Electric оснащений двома електродвигунами на вибір: базовому надали 96 кВт (130 к.с.) та 250 Нм, а потужніший генерує 160 кВт (218 к.с.) і 300 Нм. Найпродуктивніша версія розганяється з 0 до 100 км/год за 7,4 секунди, максимальна швидкість досягає 160 км/год.
Батареї також дві: за замовчуванням встановлюється блок на 40 кіловат-годин, чого вистачить на 300 км (за циклом WLTP); більш ємний (60 кВт-год) розрахований вже на 470 км.
Електрична система приймає максимальне навантаження в 130 кВт: на повну зарядку базового акумулятора знадобиться всього 30 хв. Не настільки потужна станція (22 кВт) додає 50 км кожні 30 хвилин. А якщо використовувати домашній настінний апарат на 7,4 кВт, за ніч можна збільшити запас ходу на 400 км.
Комплектації
На момент запуску електрокар буде доступний в таких кольорах: Aviation Grey, Shale Grey, Night Blue, Passion Red, Etoilé Black і Ice White. Запропонують і двокольорові виконання кузова, а ще можна замовити особливий золотистий відтінок Warm Titanium для аеродинамічних компонентів.
У стандартній комплектації надаються 18-дюймові диски (за доплату 20-дюймові). Також у базі: 9-дюймовий екран інформаційно-розважального комплексу (можна збільшити до 12 дюймів) і цифрова панель приладів із діагоналлю 12,3 дюйма і підтримкою 4К. Операційна – фірмова R-Link на основі Android. Дисплей водія може відображати, в тому числі, карту навігації і рівень заряду акумулятора.
Вся оббивка зроблена з перероблених матеріалів, з вторсировини виконані і деякі невидимі елементи салону (наприклад, каркас приладовій панелі). Після закінчення терміну служби автомобіль може бути перероблений на 95%.
Системи допомоги
У портфоліо опцій електрокара є 26 електронних асистентів: для водіння, паркування і забезпечення активної безпеки. В тому числі:
- покращений автопілот другого рівня, який допомагає їхати по шосе і в пробках;
- просунуте стеження за смугою руху (системі не потрібна розмітка);
- розумний обмежувач швидкості (звертається до навігації і дізнається, як швидко можна їхати на даній ділянці);
- автоматичне гальмування при русі заднім ходом;
- OSE (при виході з машини попереджає пасажирів про перешкоди).
Збирання Renault Megane E-Tech Electric розпочнуть вже цього року. При цьому виробник обіцяє: звичайний «Меган» якийсь час буде продаватися паралельно з електричним.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Renault Megane E-Tech Electric 2021 року: