Французька компанія Renault скоротить виробничі потужності в світі відповідно до загального плану скорочення видатків у два мільярди за три роки.
Кожна з компаній альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi розробила власний план скорочення видатків та збільшення ефективності відповідно до нещодавно опублікованого загальної програми дій.
Як зазначила компанія французька компанія у своєму прес-релізі «зниження фіксованих витрат більш ніж на 2 мільярди євро за 3 роки допоможе Групі відновити свою конкурентоспроможність і забезпечить довгостроковий розвиток у рамках Альянсу».
Мета цього плану – підвищення ефективності діяльності всередині Renault за рахунок спрощення процесів, уніфікації компонентної бази для автомобілів і оптимізації промислових потужностей.
Першою частиною плану має стати скорочення витрат на інженерно-технічне забезпечення приблизно на 800 млн євро за рахунок залучення ресурсів Альянсу.
Другою частиною буде оптимізація виробництва, в яку якраз входить скорочення обсягу виробничих потужностей з 4 млн автомобілів в 2019 році до 3,3 млн до 2024 року, що має призвести до економії в розмірі близько 650 млн євро.
Ця частина обов’язково буде пов’язана зі скороченням співробітників, але Renault обіцяє почати обговорювати це з усіма зацікавленими сторонами, в першу чергу з соціальними партнерами та місцевою владою.
Також компанія планує призупинити заплановані проекти з розширення потужностей в Марокко та Румунії, а також проаналізувати адаптацію виробництва в Росії.
Заводи у містах Дуе, Мобеж та Дьеппі, схоже, опинились під питанням закриття й компанію думає над їхнім переобладнанням чи перенесенням обладнання та переведенням персоналу. Також може бути зупинено виробництво Alpine.
Третьою частиною плану є підвищення ефективності допоміжних функцій (скорочення маркетингових витрат, раціоналізація організації) з економією приблизно в 700 млн євро.
Четвертим й останнім пунктом плану стане вже раніше оголошена стратегія виходу з ринку Китаю, де більше не будуть продаватись автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння під брендом Renault.
Все це й має допомогти компанії зекономити 2 мільярди євро за 3 роки.
Раніше повідомлялось, що Renault може відмовитися від моделей Espace, Scenic та Talisman.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.