Renault представила новий суббренд Mobilize та прототип EZ-1

Автор: Редакція | 16 Січ, 2021
Mobilize EZ-1

Французька група Renault представила новий бізнес-підрозділ Mobilize, який позиціонуватиметься як окремий суббренд та вже отримав перший прототип EZ-1.

В рамках стратегічного плану «Ренолюція» вже стало відомо, що автомобільна група планує розвивати бренди Renault, Dacia та Lada. Також було оголошено про новий суббренд Mobilize.




Як зазначила компанія, у майбутньому Renault робить велику ставку на індивідуальну мобільність й переваги, які вона може надати.

Зокрема, під брендом Mobilize планується реалізувати:

  • наближення видатків на автомобіль до реальної вартості використання (за розрахунками Renault, зараз цей коефіцієнт становить лише 10%);
  • підвищення залишкової вартості, щоб не допустити падіння ціни нових автомобілів більш ніж на 50% за три роки;
  • наближення до нульового викиду CO2.

Mobilize EZ-1

Таким чином, бренд Mobilize прагне продавати не просто автомобілі, а послугу, яка буде лише однієї з багатьох в сучасному місті. На думку, виробника такий підхід запропонує гнучкий підхід до вирішення проблем мобільності для людей та товарів.

Для цього Mobilize працюватиме у чотирьох напрямках:

  • Розробка спеціалізованих автомобілів, як прототип EZ-1
  • Надання доступу до автомобілів через різні фінансові програми: оренда, лізинг, каршерінг
  • Збільшення коефіцієнта використання автомобілів за рахунок програмних платформ мобільності
  • Технічне обслуговування та переробка (утилізація) автомобілів




Mobilize EZ-1: Прототип для каршерінга

Mobilize EZ-1

Прототип EZ-1 – це перший автомобіль від Mobilize, створений за концепцією «автомобіль як послуга». Проте варто зазначити, що це вже доволі відоме рішення для міської мобільності, яке вже пропонують інші виробники (згадайте Citroen AMI).

Проте в Renault зазначають, що комерціалізація EZ-1 також стане інноваційної: користувачі платитимуть лише за те, що вони використовують: час або пробіг. Автомобіль буде підключеним: в ньому є безключовий доступ, й управлятиметься він за допомогою смартфона.

Mobilize EZ-1

Як видно, EZ-1 – компактний електромобіль й з довжиною 2,3 м розмістися в ньому можуть лише два пасажири. Цікаво, що сітікар оснащений системою заміни акумулятора, а це альтернатива традиційної зарядної інфраструктури, бо дозволяє користуватися автомобілем без перерв.

Mobilize EZ-1

EZ-1 створений відповідно до принципів економіки замкненого циклу. Він на 50% виготовлений із вторинної сировини, а наприкінці життєвого циклу 95% автомобіля будуть перероблені на заводі Re-Factory у Флані.

Mobilize EZ-1

У майбутньому Renault планує розробити ще три електромобіля під брендом Mobilize: ще один автомобіль для каршерінга (кросовер), один для перевезення пасажирів (седан), а також вантажівку для міста.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Галерея Mobilize EZ-1:
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault







Додати свій коментар














Pin It on Pinterest