Французька компанія Renault оголосила, що знайшла суттєву вигоду від співпраці з Nissan в сфері електричних автомобілів. Електрокари мають коштувати як машини з паливними двигунами.
Новий кросовер Nissan Ariya стане першим електромобілем на платформі CMF-EV, яку японський виробник розробив спільно з Renault. Проте до розробки увійшло не лише шасі, але й нові акумулятори та електродвигуни.
Виступаючи на конференції, організованої виданням Automotive News Europe, продуктовий директор Renault сегменту електромобілів Жан-Поль Дре підрахував економію від нової платформи при створенні електромобілів наступного покоління.
«Ми досягли 30% економії при використанні платформи, знизили вартість батарей також на 30%, а собівартість електродвигунів на 20%, – заявив Дре. – Наші електромобілі наступного покоління будуть цілком порівнянні з кінцевою вартістю володіння машинами з двигунами внутрішнього згоряння.
Якщо подивитися на те, що відбувається в автопромі в цілому, що більшість компаній роблять так само, як й ми, створюючи модульні платформи для електромобілів із метою заощадити на виробництві. Однак вони створюють таку архітектуру для вищого цінового сегмента».
На початку цього року Renault вже показала концепт електрокросовера Morphoz, й пообіцяла представити два нових електромобіля протягом 18 місяців, одним з яких стане Dacia Spring.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Джерело: InsideEVs
Галерея Renault Morphoz 2020 року: