Компанії Rolls-Royce кинув виклик китайський автомобільний бренд

Автор: Роман Галімон | 09 Лис, 2019

Rolls-Royce може незабаром опинитися під тиском маловідомого китайського бренду. Принаймні, так вважають у Hongqi.

Китайський концерн FAW, до якого входить й Hongqi, у 2018 році запросив головного дизайнера Rolls-Royce Жиля Тейлора, який й планує вивести бренд на вершину преміум-сегменту, а також зробити його глобальним.

Читайте також:

При цьому, Hongqi прагне досягти цього, використовуючи багате культурно-історичне надбання, яке включає будівництво офіційних урядових лімузинів, таких як L5 (внизу).

Тейлор, який очолив дизайнерський офіс у Мюнхені, розповів в інтерв’ю Autocar про плани побудувати флагманський розкішний автомобіль, який би орієнтувався на заможних китайських покупців, які традиційно прагнуть володіти Rolls-Royce.

«Ми орієнтуємось на молодих клієнтів із надзвичайним багатством, але вони хочуть купувати китайське», – сказав Тейлор із натяком на бренд Hongqi, який відродився минулого року.

Але, Тейлор наполягає, що замість клонування Rolls-Royce, флагман Hongqi буде розроблений із чіткою ідентичністю.

«Ми повинні знайти новий китайський, інноваційний та цифровий спосіб виготовлення нових автомобілів Hongqi, які позиціонуються окремо, – сказав він та додав про клонування Rolls-Royce. – Ми цього не збираємось робити».

Тейлор назвав китайську культуру натхненником нової ідентичності бренду і впевнено додав, що Hongqi «стане люксовим брендом номер один у Китаї».

Тейлор також вважає, що новий лімузин Hongqi зможе кинути виклик британському бренду щодо вмісту та інновацій й забезпечити відповідний немалий цінник.

Проте дизайнер також визнав, що всі сегменти цього ринку, особливо в Європі та на Близькому Сході вже давно поділені іншими брендами преміум-класу.

«Поява китайського Rolls-Royce завжди буде проблемою, оскільки спадщина 114-річного бренду Rolls-Royce культивується, розробляється та вдосконалюється десятиліттями. Нам потрібно розробити спосіб ретельного виготовлення персональної марки та платформи за межами Китаю, і це потребує часу».

Однак, дизайнер вірить що така можливість існує: «З Hongqi ми починаємо щось свіжіше. Але багато в чому іноді кайдани спадщини стримують. Тож є позитиви та негативи щодо виведення нового розкішного бренду з Китаю».

Дивіться також галерею суперкара Hongqi.

Галерея Гіперкар Hongqi S9
Фотограф: Motor1
Фотограф: Hongqi
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest