Шведський автовиробник Scania провів краш-тест із залученням прототипу електричної вантажівки та автомобіля Volkswagen Golf.
Поки легкові електричні автомобілі вже стали буденністю, вантажні електромашини досі в основному залишаються на стадії випробувань та тестів.
Так, компанія Scania активно розробляє електричні акумулятори до майбутніх вантажівок та вивчає їхню безпечність для оточуючих, в тому числі й за умов ДТП.
Виробник у своєму прес-релізі до відео зазначив, що до самого краш-тесту тривали місяці досліджень й симуляцій, а реальне зіткнення лише мало підтвердити зроблені розрахунки.
Завдяки цьому експерименту, марка підтвердила які саме ушкодження можуть отримати акумуляторні батареї та легковий автомобіль.
«Все закінчилося менш ніж за секунду, – сказав інженер-випробувач Якоб Лейграф із дослідницької програми Scania. – Фактично краш-тест лише мав підтвердити, що наші розрахунки були точними».
При цьому, випробування електричної вантажівки дещо відрізняється від краш-тестів вантажівку з двигуном внутрішнього згоряння.
Енергія від удару повинна розподілятися і розповсюджуватися по всій конструкції, що оточує батарею. Бажаний результат полягає в тому, що сила перетворюється на пластичну деформацію та кінетичну енергію в менш критичних компонентах.
«Оскільки ми хочемо, щоб краш-тест був якомога достовірним, для удару ми використовуємо справжню машину, оскільки це створює набагато більше напруги на конструкції, ніж якби ми використовували бар’єр», – сказав Мікаель Літтманн, керівник механічних випробувань.
Як зазначили в компанії, поруч зі «стендом» стояли навіть пожежники на всякий випадок, оскільки у «фінальних випробуваннях все відбувається по-справжньому».
До речі, минулого року VW Golf восьмого покоління ледь не провалив краш-тест, а нещодавно Volvo розбила десять машин заради навчання рятувальників.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.