Чеська компанія Skoda створила дисконтний сервіс, який доповнить асортимент мережевих рішень марки.
Власники деяких моделей Skoda тепер зможуть використовувати інформаційно-розважальну систему свого автомобіля для отримання знижок від компаній, які базуються на маршруті подорожі. Послуга поки запущена в Чехії, але інші ринки поступово також будуть підключатися.
Пропозиції зі знижками розроблені у співпраці з різними партнерами з урахуванням розпорядку дня водія та поточного місцезнаходження автомобіля.
Наприклад, перед необхідною зупинкою для заправки, інформаційно-розважальна система відображатиме заправні станції поблизу та пропонуватиме відповідні знижки.
Незабаром водії Skoda також будуть проінформовані про спеціальні пропозиції від супермаркетів, готелів, ресторанів та мийок, а також про спеціальні пропозиції, доступні від інших партнерів.
Пропозицію можна прийняти на центральному дисплеї автомобіля, а навігаційна система направить машину до місця розташування. Тим часом на смартфон надсилатиметься штрих-код або QR-код. Потім співробітники відповідної компанії-партнера сканують цей код під час оплати, і знижка вираховується з рахунку.
У своїх пропозиціях інформаційно-розважальна система не тільки враховує дані транспортного засобу, такі як рівень палива, але й інші параметри, такі як координати GPS та інформацію про погоду. На цій підставі користувачі завжди отримуватимуть вигідні пропозиції щодо відповідного місцезнаходження.
Додаток буде доступний на останніх інформаційно-розважальних системах, встановлених у моделях Scala, Kamiq та Superb, а також на Karoq та Kodiaq. Наявність на інших моделях має відбутися найближчим часом. Для роботи послуги, власник повинен активувати систему Skoda Connect та зареєструватися в системі марки.
Раніше стало відомо, що Skoda розпочала виробництво електричного кросовера Enyaq iV, а для цього вирішила перенести виробництво Superb.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.