Toyota представила сервіс допомогти ліквідації наслідків аварії

Автор: Редакція | 12 Сер, 2021
Toyota додаток ліквідація аварія

Компанія Toyota презентувала додаток для смартфонів, який має допомогти власникам автомобілів з фіксацією та ліквідацією наслідків ДТП.

Бренди Toyota та Lexus оголосили про впровадження електронного сервісу допомоги, який спрямований на те, щоб провести власників машин через складний процес реагування на аварію.




Клієнти, які підписалися на набір функцій Safety Connect, доступні в програмах Toyota та Lexus, отримають посібник дій, котрі потрібно вчинити після зіткнення.

Додаток допоможе водіям збирати важливу документацію про ДТП, підключати страхову компанію для подання претензій, надавати можливості з пошуку СТО, і найголовніше – підтверджувати, що з водієм все добре.

Ця функція, створена за допомогою CCC Intelligent Solutions Inc., надсилає телематичні дані про автомобіль, щоб ініціювати програму при виявленні аварії. Toyota каже, що ця функція розроблена, щоб дозволити клієнтам вибирати, як би вони хотіли розглядати претензію та процес ремонту.

«Toyota використовує комплексний підхід до управління після зіткнення, і ми пишаємося тим, що підтримуємо її місію щодо надання водіям світового рівня безпеки, – сказав Андреас Хехт, керівник відділу обслуговування виробників автомобілів CCC. – Використовуючи технологію CCC для встановлення особистого зв’язку майже в реальному часі з водіями, автовиробники можуть позитивно вплинути на часто стресовий досвід після зіткнення».




Функція доступна за допомогою додатків Toyota та Lexus Owners Apps, які можна встановити на телефони iPhone та Android. Швидше за все, функція буде поки доступна в Північній Америці.

У червні Toyota запустила 10-річну гарантію для автомобілів, а також готує позашляховик Grand Highlander у 2023 році.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Carscoops


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest