Volkswagen випускатиме щонайменше один новий електрокар на рік

Автор: Редакція | 08 Бер, 2021
Volkswagen ID.4 X

Volkswagen оголосив про пришвидшення планів електрифікації, й до 2030 року запланував створити модельну лінійку в Європі, в якій 70% будуть електрокарами.

Раніше компанія пообіцяла, що 35% європейських продажів марки Volkswagen до кінця десятиліття становитимуть повністю електричні транспортні засоби, але керівник компанії Ральф Брандштеттер сказав, що настав час подвоїти плани, аби VW став «найпривабливішим брендом для мобільності».




Проте бос автовиробника додав, що автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) будуть й надалі відігравати ключову роль для компанії, адже вони будуть присутні у версіях ключових моделей наступного покоління, включаючи Golf та Tiguan.

Згідно з новою стратегією Accelerate, Volkswagen також пообіцяв, що понад 50% продажів у США та Китаї будуть повністю електричними до 2030 року, а компанія також інвестуватиме значні кошти у розробку свого програмного забезпечення та цифрових технологій – включаючи безпілотні системи керування.

«Автомобільна промисловість швидко змінюється, – сказав Брандштеттер. – Найближчими роками ми принципово змінимо Volkswagen. Ми маємо намір захищати лідерство на ринку чіткою позицією: Volkswagen буде найпривабливішим брендом для мобільності».

План 2025 VW

Компанія взяла на себе зобов’язання запускати щонайменше один електромобіль на рік для досягнення оновлених цілей з продажу електрокарів. Цього року марка випустить три електромобілі: за повнопривідним ID.4 GTX слідуватиме позашляховик ID.5 у кузові купе, а наприкінці року з’явиться великий позашляховик ID.6 (поки для Китаю). Виробнича версія ID.Buzz надійде у 2022 році, за якою представлять універсал «Aero B», відомий раніше як концепт ID.Vizzion.

Брандштеттер також пообіцяв, що довгоочікуваний невеликий електричний автомобіль, який, ймовірно, називатиметься ID.1, дебютує у 2025 році, на два роки пізніше, ніж планувалося спочатку. Новий флагманський проект «Project Trinity», заснований на вдосконаленій новій платформі, має вийти у 2026 році.




З урахуванням того, що попит на електромобілі може відрізнятися в різних регіонах по всьому світу, Брандштеттер додав, що компанія не буде повністю відходити від моделей із ДВЗ, сказавши, що «нам деякий час будуть потрібні двигуни внутрішнього згоряння, але вони повинні бути максимально ефективними», особливо завдяки використанню плагін-гібридної технології. Виробник взяв на себе зобов’язання випустити наступні покоління моделей Golf, Tiguan, Passat і T-Roc.

Однак Брандштеттер визнав, що Touran MPV навряд отримає продовження, а також не обіцяв майбутнього для преміального седану Arteon.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Autocar





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest