Volkswagen очікує дефіцит мікрочипів до 2024 року

Автор: Редакція | 11 Кві, 2022

Volkswagen Group очікує, що дефіцит напівпровідників триватиме довше, ніж очікувалося. Поставки мікрочипів не нормалізуються до 2024 року

Фінансовий директор автовиробника Volkswagen Group Арно Антліц вважає, що поставки напівпровідників не нормалізуються поки не відбудеться структурна зміна у постачальників.

VW Group була змушена кілька разів зупиняти виробництво на кількох заводах, включаючи завод у Вольфсбурзі та заводи електромобілів у Цвікау та Дрездені через брак мікросхем.

В інтерв’ю Boersen-Zeitung Антліц сказав, що ситуація з напівпровідниками полегшиться в цьому й наступному роках, але дефіцит продовжиться, оскільки виробники мікросхем не зможуть задовольнити зростаючий попит на напівпровідники, навіть якщо в ньому з’явиться все більше чіпів.

«Ми бачимо структурну нестачу пропозиції в 2022 році, яка, ймовірно, трохи зменшиться в третьому чи четвертому кварталі, – сказав він. – Ситуація має покращитися у 2023 році, але структурна проблема ще не буде повністю вирішена».

Прогнози BMW

BMW iX3 (виробнича версія)

Генеральний директор BMW Group Олівер Зіпсе зробив подібні прогнози в інтерв’ю газеті Neue Zuercher Zeitung.

«Ми все ще переживаємо дефіцит чіпів, – сказав Зіпсе. – Я очікую, що ми почнемо спостерігати покращення не пізніше наступного року, але нам все одно доведеться мати справу з фундаментальним дефіцитом у 2023 році».

Під час щорічного брифінгу для преси в середині березня BMW заявила, що очікує, що дефіцит мікросхем триватиме протягом 2022 року.

Мікрочипи та джгути

Автовиробники стикаються з подвійною проблемою дефіциту мікрочипів і збоїв в джгутах проводів, вироблених в Україні, спричинених вторгненням росії.

Антліц сказав, що окремі заводи VW Group постійно змушені скасовувати зміни, оскільки постачальник автовиробника в Україні працює лише в одну зміну.

«Ми створили кризову команду, а в деяких випадках також перекинули обсяги на інші виробничі потужності тих же постачальників. Однак альтернативні місця не мають наміру замінити виробничі майданчики в Україні в довгостроковій перспективі. Ми підтримуємо наші існуючі майданчики постачальників в Україні та надаємо підтримку там, де ми можемо», – сказав Антліц.

Раніше стало відомо, що Volkswagen відмовиться від 60% автомобілів із ДВЗ та навряд повернеться на росію.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Automotive News


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest