Volkswagen представив новий двигун 1.5 TSI evo2

Автор: Редакція | 18 Лип, 2022
Volkswagen 1.5 TSI evo2

Volkswagen не відмовився від розробки ДВЗ і представив новий 1.5 TSI evo2. Кросовер T-Roc отримує його першим.

З часів «дизельгейту» Група Volkswagen пообіцяла очистити свій заплямований імідж, направивши більшість своїх зусиль на розробку електромобілів. Платформа MEB служить основою боротьби з нульовими викидами, а в 2023 році з’являться більш складна платформа PPE для нових моделей Audi та Porsche.

Це не означає, що Група повністю відмовилась від старого доброго двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), про що свідчить представлений сьогодні новий бензиновий агрегат.

Необхідна еволюція

Як випливає з назви, 1.5 TSI evo2 є еволюцією 1,5-літрового бензинового двигуна Групи. Чотирициліндровий мотор із турбонаддувом став ще ефективнішим завдяки переміщенню трикомпонентного каталітичного нейтралізатора та сажового фільтра в одному модулі контролю викидів, встановленому біля двигуна. Це дозволило VW менше покладатися на рідкісні метали, дозволяючи компанії бути готовою до суворіших правил щодо викидів, які неминуче запрацюють у Європі пізніше цього десятиліття.

Офіційна названа «Активне керування циліндрами», технологія дезактивації циліндрів тепер перетворилася на систему ACTplus. Вона пропонує плавний перехід від чотирьох до двох циліндрів і навпаки. Крім того, робочий діапазон був розширений, оскільки другий і третій циліндри не працюють, коли двигун працює на низьких і середніх навантаженнях і швидкостях. VW обіцяє, що «перемикання малопомітне», щоб забезпечити плавну роботу.

Volkswagen T-Roc 2022 року
Volkswagen T-Roc

1.5 TSI evo2 спочатку встановлять на T-Roc та T-Roc Convertible потужністю 150 кінських сил. Двигун також буде доданий до інших моделей, включаючи плагін-гібридні моделі із сумарною потужністю 272 к.с. Швидше за все, VW Passat наступного покоління та споріднений Skoda Superb отримають цю трансмісію PHEV, коли дебютують у 2023 році.

Тим не менш, навіть у прес-релізі, в якому йдеться про новий двигун внутрішнього згоряння, VW нагадує, що планує збільшувати частку електромобілів до 70 відсотків у загальних продажах до кінця десятиліття.

Оскільки повний перехід на електрику не відбудеться миттєво, решта ДВЗ буде оновлено відповідно до норм Євро 7, щоб продавати автомобілі в країнах, де ДВЗ залишаються популярними.

Німецький автовиробник визнає, що інфраструктура зарядних станцій у деяких регіонах ще недостатньо розвинулася; отже транспортні засоби зі звичайним двигуном поки що залишаться.

Електрифікація в майбутньому

У середині 2021 року автомобільний конгломерат оголосив, що протягом наступного десятиліття поступово відмовиться від усіх своїх платформ з двигунами внутрішнього згоряння і врешті-решт об’єднає дві існуючі платформи електромобілів, архітектури MEB і PPE, в єдину платформу, яка отримала назву Scalable Systems Platform (SSP).

Нова архітектура згодом ляже в основу кожного автомобіля Volkswagen Group і буде пропонуватися іншим автовиробникам. Перший автомобіль, який отримає цю архітектуру, стане наступником поточної Audi A8.

Минулого року також стало відомо, що Volkswagen інвестує в електромобілі 89 мільярдів євро. Одним з кроків стало те, що Audi вже інвестує 301 мільйон євро у виробництво в Угорщині.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest