Німецький автовиробник Volkswagen розпочав приймання замовлень на хетчбек та універсал Golf TGI, який отримав двопаливний двигун.
Фактично лінійка «Гольфів» отримала той же двигун, що вже встановлюється на Skoda Octavia G-Tec та Audi A3 g-tron. Хетчбек Golf TGI доступний вже зараз, а універсал Variant з’явиться пізніше цього місяця.
1,5-літровий двигун, що працює на стиснутому природному газі, розвиває 130 к.с. і 200 Нм та поєднується тільки з семиступеневим роботом.
Три балона з паливом, що знаходяться під заднім диваном й під багажником, сумарно вміщують 115 літрів або 17,3 кілограма газу. При середній витраті в 4,1-4,3 кілограма на 100 кілометрів хетчбек Volkswagen Golf TGI може проїхати на одній заправці близько 400 кілометрів за циклом WLTP, рівень викиду CO2 складе 111-117 г/км. Показники універсалу поки не наводяться. Крім того, Golf TGI забезпечений резервним дев’ятилітровим бензобаком – на випадок, якщо закінчиться метан.
Раніше аналогічну силову установку отримали близькі родичі «Гольфа» – Audi A3 g-tron та Skoda Octavia G-Tec. При цьому й у «Ауді», й у «Шкоди» паспортний запас ходу дещо більший.
Цікаво, що навесні у Volkswagen заявляли, шо не вірять у занепад двигунів внутрішнього згоряння. До речі, Renault теж встановила на свій кросовер Dacia Duster двопаливний двигун.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Volkswagen Golf TGI 2021 року: