Volkswagen «засвітив» новий електричний позашляховик ID.6

Автор: Роман Галімон | 09 Вер, 2020
Volkswagen ID.6

Семимісний позашляховик Volkswagen ID.6 був помічений у мінімалістичному камуфляжі під час тестів у Альпах.

Нові шпигунські зображення показують майже готову до виробництва версію повністю електричного позашляховика Volkswagen ID.6, напередодні очікуваної прем’єри для китайському ринку наступного року.

На даний момент немає жодних офіційних повідомлень про те, чи буде нова модель продаватися в Європі, але той факт, що цей тестовий «мул» був помічений на стадії випробувань саме в Альпах, може означати, що це більш ймовірно.




Майбутній флагман Volkswagen ID.6 попередньо з’являвся в якості концепту ID. Roomzz на автосалоні в Шанхаї 2019 року – і, здається, «мул» зберіг більшість дизайнерських особливостей шоу-кара.

Volkswagen ID.6
Шпигунські фото Volkswagen ID.6 від Auto Express

Volkswagen дещо спростив ідеї концепту та відмовився від камер на передніх крилах, змінивши також химерний матричний передній бампер на більш звичний, але основна форма позашляховика залишилась майже незмінною.

Концепт Volkswagen ID.Roomzz 2021 року

Швидше за все, ID.6 отримає теж саме «обличчя», що й решта електричних моделей ID. лінійки Volkswagen з подібними фарами та С-подібною решіткою радіатора.

Задня частина автомобіля виглядає майже ідентично майбутньому (ще те ж офіційно не презентованому) позашляховику ID.4 – хоч й масштабованому до пропорційних великого позашляховика. Volkswagen також використав схожий дизайн освітлення та компонування дверей багажника, тоді як задній спойлер є збільшеною копію молодших моделей.

А що всередині?

Volkswagen ID.4 (інтер'єр)
Тізер інтер’єру Volkswagen ID.4

Усередині також очікується сильний збіг із рештою ID. лінійки. Варто чекати на компактну цифрову панель приладів, високо встановлену інформаційно-розважальну систему та ємнісний регулятор системи кондиціонування. Покупці також мають отримати систему внутрішнього освітлення салону, а також набір екологічно чистої обробки, наприклад, оббивку ArtVelours, виготовлену з перероблених пластикових пляшок.

Як й у випадку з іншими електромобілями Volkswagen, ID.6 базуватиметься на платформі MEB. Найпотужніша модель матиме пару електродвигунів – один спереду, а другий ззаду – які забезпечать потужність 302 к.с. й розгін до «сотні» менше семи секунд.




Звісно, на даний час не було оголошено жодної комплектації для флагманської моделі, але ID. Roomzz створювався з акумулятором потужністю 82 кВт-год, який, за словами Volkswagen, міг проїхати до 450 км за циклом WLTP.

Також, швидше за все, буде передбачена система швидкої зарядки потужністю 150 кВт, яка дозволить акумулятору відновити 80-відсотковий заряд лише за 30 хвилин.

Як й у випадку з ID.4, покупцям можуть запропонувати силовий агрегат початкового рівня з потужністю 201 к.с. та меншими акумуляторними батареями розміром від 45 кВт-год до 77 кВт-год – що вже є стандартним для нової електричної лінійки компанії на платформі MEB.




Коли новинка вийде на світовий ринок, ID.6 виступить прямим конкурентом для Tesla Model X, а також для повністю електричних версій флагманських Range Rover, BMW X7 та Audi Q8. Модель також виконуватиме роль технологічного флагмана для електричної лінійки Volkswagen.

До речі, сьогодні Volkswagen представив Golf в кузові універсал, а кількома днями раніше з’явилось крос-купе Tiguan X.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.

Джерело: Auto Express

Галерея Volkswagen ID.6:
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express
Фотограф: Auto Express





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest