Volkswagen припинив розробку двигунів на стисненому природному газі

Автор: Роман Галімон | 16 Бер, 2020

Група Volkswagen вирішила припинити розробку нових автомобілів, що працюють на стисненому природному газі.

Нещодавно генеральний директор VW Герберт Дісс сказав топ-менеджерам, що розробку двигунів на стисненому природному газі (Compressed Natural Gas – CNG) буде припинено, адже автовиробнику доведеться значно інвестувати у нові електричні моделі.

Також за інформацією німецької газети Handlesblatt, Дісс додав, що витрати на розробку CNG «вище за потенційні доходи».

Вже відомо, що VW зобов’язався витратити майже 50 мільярдів доларів на розробку електромобілів, більше, ніж будь-який інший автовиробник. Результатом цих інвестицій стане щонайменше 70 електромобілів.

При цьому, поступовий вихід не вплине на поточне виробництво автомобілів VW Group із CNG. Керівник Volkswagen із легких комерційних транспортних засобів, Томас Седран, заявив, що нещодавно представлений комерційний Caddy п’ятого покоління буде доступний із силовим агрегатом CNG.

Іспанське підприємство VW Group, компанія Seat також анонсувала версію CNG для нещодавно представленого автомобіля Leon.

Більш того, на автосалоні в Женеві 2018 року компанія Skoda презентувала концепцію кросовера Vision X, який містив двигун із технологію CNG, підтримуваний електричним двигуном, що працює від 48-вольтового акумулятора.

Чи великий бізнес на CNG?

Цікаво, що новини про потенційне припинення випуску автомобілів з CNG у VW Group з’являються лише через два роки після того, як колишній генеральний директор Seat Лука де Мео сказав: «CNG має великий діловий потенціал для автомобільної галузі».

Де Мео, який цього року переходить на посаду генерального директора Renault, був де-факто керівником напрямку CNG у VW Group, оскільки його бренд був відповідальний за розробку технології CNG.

Джерело Seat розповіло виданню Automotive News Europe, що CNG завжди розглядався як перехідна технологія.

Силовий агрегат був популярний лише в Італії, яка минулого року купила 38 615 машин із 68 511 всіх продажів у Європі, про що повідомляє галузева асоціація ACEA.

Проте, маючи 19 моделей CNG у своєму асортименті, VW Group досі має найбільше в Європі портфоліо. В Італії моделі VW Group за минулий рік зайняли дев’ять місць у переліку 10 бестселерів, повідомляє Асоціація імпортерів UNRAE. Звісно, VW Golf був №1, але за нею слідували версії CNG для VW Up та Fiat Panda.

Ринки CNG та скрапленого нафтового газу (liquefied petroleum gas – LPG) історично були основними альтернативами бензиновим та дизельним моделям в Європі. Жодне альтернативне паливо ніколи не було представлено в Європі.

Ринок LPG завжди був більший за CNG. За минулий рік продажі LPG зросли на 11 відсотків до 180 229, повідомляє ACEA. Італія також лідирує на ринку LPG. Реєстрація нових машин у країні зросла на 8,7 відсотків до 135 484 минулого року. Друге місце в Іспанії, але лише 19 715.

Основними гравцями на ринку LPG є Fiat Chrysler Automobiles та Renault. Минулого року компанія кросовер Duster від бюджетного бренду Dacia була найпопулярнішою моделлю LPG в Італії, за нею слідували Pacar та Lancia Ypsilon.

Цікаво, що поки VW Group виходить із ніші CNG, Renault раніше цього місяця оголосила, що запропонує Clio та Captur з подвійними паливними силовими агрегатами, що поєднують LPG та бензин.

Минулого місяця Renault також анонсувала оснащення заводським ГБО машин в Україні.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

 

Джерело: Automotive News Europe

Галерея останніх новинок та концептів VW:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest