Volkswagen знайшов спосіб перемогти Tesla

Автор: Роман Галімон | 22 Чер, 2020

Німецька група Volkswagen вирішила зробити крок, який зможе вивести електромобілі підконтрольних брендів попереду Tesla.

Найголовнішою складовою електрокарів, крім звісно електричної силової установки, є програмний комплекс. Фактично, такі машини стають передовими комп’ютерами на чотирьох колесах.

При цьому, багато автовиробників намагаються розробити власні високорозвинені алгоритми, які будуть якомога краще «розкривати» автомобіль. Тому, зрозуміло, що Volkswagen прагне зробити справжній крок у цих технологіях.




Проте компанія прагне створити не лише найкраще у галуззі програмне забезпечення, але й хоче зацікавити ним інших автовиробників.

Німецький автовиробник оголосив про плани розробки власної операційної системи та програмної платформи. Крістіан Сенгер, керівник підрозділу Car.Software VW і член правління VW, порівняв цю інновацію з відкритим кодом програмного забезпечення для смартфонів Android.

«Volkswagen хоче зберегти контроль над усією архітектурою автомобіля – що включає електроніку, – сказав він. – Тільки з цієї причини ми не можемо надати третім сторонам повний доступ до даних на наших транспортних засобах».




Таким чином, VW хоче розробити програмне забезпечення через стандартизовану операційну систему для багатьох брендів групи, що збереже кошти для Audi, Porsche, Lamborghini та інших, якім не потрібно буде розробляти власний софт. Замість цього бренди використовуватимуть єдиний блок, якому буде надана певна гнучкість у налаштуванні.

Фактично, автовиробник приєднається до спільноти Linux з відкритим кодом. Й саме компанія Tesla почала розробку частини свого програмного коду з відкритим кодом Linux у 2018 році.

«Операційна система – це не те, що ми контролюватимемо самостійно. Ми визначимо її ядро, а потім швидко включимо компоненти з відкритим кодом, щоб створити стандарти. Це створить можливості для партнерства”, – додав Сенгер.




Вочевидь, VW хоче випередити конкурентних виробників, й зокрема Tesla, у загальній розробці та контролі програмного забезпечення. В даний час багато брендів покладаються на сторонні компанії програмного забезпечення, але VW прагне робити все під одним дахом.

Підрозділ Car.Software був запущений лише минулого року й на нього вже витрачено майже 8 мільярдів доларів. В даний час там працює близько 3000 фахівців із програмного забезпечення, а до 2025 року VW хоче збільшити штат до 10 000.

Майбутній хетчбек VW ID.3 та кросовер VW ID.4 стануть першими повністю електричних автомобілі, які продемонструють роботу Car.Software.




Й хоча вже презентований ID.3 зіткнувся з численними проблемами у софті, нещодавно компанія оголосила про старт перших поставок моделі. Далі справи у VW мають піти краще, адже це вихід на абсолютно нову територію, на якій Tesla працює вже майже 10 років.

Але все може змінитися. А на початку року генеральний директор VW заявив, що компанія готова «до гонки» з Tesla.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: CarBuzz

Галерея Volkswagen ID.3 2019 року:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest