Volkswagen готується до штрафу через викиди в ЄС

Автор: Редакція | 04 Лис, 2020

Європейський Союз планує оштрафувати Volkswagen Group за невиконання норм викидів CO2 серед проданих нових автомобілів у 2020 році.

У Volkswagen сподівались, що новий електричний компактний хетчбек ID.3 допоможе забезпечити відповідність викидам CO2, але проблеми із програмним забезпеченням перешкодили дебюту моделі аж до вересня.




Проте й поточні замовлення на ID.3 поки складають трохи більше 40 000 примірників. Аби покращити ситуацію, німецький автовиробник «об’єднав» кількість викидів із маркою MG Motor, але враховуючи невелику кількість проданих британських автівок, це теж не дуже допомогло.

У VW Group все ще сподіваються, що до кінця року зможуть увійти в ліміти викидів, але все одно приготували кілька сотень мільйонів на штрафи.

«Ми не можемо дати чітких обіцянок, що ми досягнемо відповідності. Це буде важка гонка», – сказав керівник продажів VW Group Крістіан Далхейм.




До 2029 року Volkswagen випустить 75 різних повністю електричних моделей для брендів групи, серед яких Porsche, Audi, Bentley, Skoda та Seat, а також очікує продати 26 мільйонів автомобілів на акумуляторних батареях, в основному побудованих на архітектурі MEB.

Фінансовий директор VW Франк Віттер зазначив, що можливий штраф стане одиничним, адже у майбутньому виробник планує повністю «увійти» в ліміти викидів.

«Звичайно, було б чудово дотримуватися вимог вже у 2020 році, але ми говоримо про 10-річний горизонт, – сказав Віттер. – Якщо буде маленька дельта, це не буде чудово, але це не кінець світу».




У вересні VW уклала договір про об’єднання з MG Motor, дочірньою компанією VIC, що є китайською компанією-партнером SAIC. Угода, фінансові умови якої не були розкриті, включатиме продаж електричних автомобілів британської марки до європейських продажів VW.

Відповідно до стратегії зменшення викидів CO2, ЄС доручив автовиробникам, які продають автомобілі в Європі, зменшити загальні викиди на кількість всіх проданих нових автомобілів до 95 г/км на 2020 рік або сплати штраф. Кожен автовиробник можете мати в лінійці моделі з вищими або нижчими викидами, але в середньому він не має перевищувати зазначений показник. До речі, середні викиди у 2019 році становили 122,4 г/км.

Все це змусило автовиробників із високим рівнем викидів об’єднуються з конкурентами, які мають менші викиди, й це дозволено правилами ЄС.




29 жовтня компанія Ford Motor заявила, що об’єднає викиди CO2 з Volvo Cars, щоб уникнути штрафу.

Renault подала повідомлення до Європейської Комісії про те, що шукає партнерів до свого фонду викидів.

Fiat Chrysler Automobiles об’єднав свої викиди з виробником електромобілів Tesla. А у понеділок Honda заявила, що приєдналася до Fiat Chrysler й Tesla заради досягнення цілей ЄС.

При цьому, компанія Jaguar Land Rover виділила 90 мільйонів фунтів стерлінгів (118 мільйонів доларів) для сплати ймовірного штрафу ЄС за невиконання цільового показника CO2.

Минулого місяця стало відомо, що кросовери оподаткують новим платежем за вагу в Франції. Але у Volkswagen не вірять у занепад двигунів внутрішнього згоряння.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Automotive News Europe






Додати свій коментар














Pin It on Pinterest