ЄС підтвердив заборону на ДВЗ від 2035 року

Автор: Редакція | 10 Чер, 2022
Двигун Skoda

Європейський Союз зробив ще один крок до заборони двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) на нових машинах у Європі після 2035 року.

У липні 2021 року Європейська комісія опублікувала офіційний план, який охоплює відновлювані джерела енергії, реконструкцію будівель та пропоновану заборону на продаж в ЄС нових автомобілів із ДВЗ аісля 2035 року.

Зелена стратегія широко обговорювалася, і деякі з найбільших країн ЄС не були особливо задоволені запланованою забороною на продаж. Однак лише на початку цього тижня законодавці в ЄС проголосували за підтримку заборони ДВЗ із середини наступного десятиліття.

Остаточна форма закону буде обговорена з державами-членами пізніше цього року, хоча вже відомо, що автовиробники планують скоротити викиди CO2 своїм автопарком на 100 відсотків до 2035 року.

ДВЗ зникнуть?

Hyundai Elantra N Line 2021 року

В основному, поки йдеться про заборону бензинових та дизельних моторів, хоча гібридні транспортні засоби можливо будуть доступні на ринку нових автомобілів ЄС.

Важливо зазначити, що заборона не означає, що вживані машини із ДВЗ не можуть перепродаватись й зникнуть з вулиць.

Тобто голосування, проведене на початку цього тижня, поки не вбиває двигун внутрішнього згоряння в Європі.

Перш ніж це станеться, необхідно досягти угоди між усіма 27 країнами ЄС, і це може бути дуже складним завданням. Німеччина, наприклад, проти повної заборони нових автомобілів із ДВЗ і пропонує виняток із правила для транспортних засобів, що працюють на синтетичному паливі. Міністр екології перехідної Італії також сказав, що майбутнє автомобіля «не може бути просто повністю електричним».

Екологічній ДВЗ

Subaru BRZ 2022 року

До речі, над розробкою синтетичного пального в Європі працюють вже давно й навіть чемпіонат з автоперегонів «Формула 1» збирається перейти на таке пальне в майбутньому.

Звісно, синтетичне пальне має своїх прихильників серед автовиробників.

У своїй першій заяві після нової угоди німецька ADAC, найбільша автомобільна асоціація в Європі, заявила, що «амбітні цілі захисту клімату на транспорті не можуть бути досягнуті лише за допомогою електрокарів». Організація вважає, що «необхідно відкрити перспективу кліматично нейтрального двигуна внутрішнього згоряння».

З іншого боку, депутат Європарламенту Майкл Блосс сказав: «Це поворотний момент, який ми сьогодні обговорюємо. Кожен, хто все ще покладається на двигун внутрішнього згоряння, шкодить промисловості, клімату і порушує європейське законодавство».

Близько чверті викидів CO2 в Європейському Союзі припадає на транспортний сектор, а 12 відсотків цих викидів – від легкових автомобілів. Згідно з новою угодою, з 2030 року річні викиди нових автомобілів мають бути на 55 відсотків нижчими, ніж у 2021 році.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest