DS3 Crossback: у преміум-класу нова точка відліку

Автор: Олег Василевський | 24 Лис, 2020
DS 3 Crossback

Читайте про тест-драйв компактного кросовера DS3 Crossback, який прагне увійти у преміальний сегмент.

DS 3 – це невеликий кросовер французького преміального бренду, призначений для протистояння таким видатним представникам класу, як Mini Countryman і Audi Q2, а також дорожчим версіям Mazda CX-3 та Volkswagen T-Roc. Але чи може він скласти їм реальну конкуренцію?

DS 3 Crossback

Бренд DS є розкішним підрозділом PSA, французької материнської компанії Peugeot, Citroen і Opel. Раніше назва DS присвоювалась моделям Citroen, поліпшеним до преміального класу, але тепер вона стоїть окремо. Більший DS 7 Crossback з’явився в 2018 році, аби протистояти Audi Q5 і Mercedes GLC, а незабаром після цього був представлений менший DS 3.

DS 3 був першим автомобілем PSA, заснованим на загальній модульній платформі CMP групи, яка тепер лежить в основі нових Peugeot 208 і 2008. Це жорстка конструкція, яка також була розроблена для роботи з допоміжними засобами автономної їзди 2-го рівня.

DS 3 Crossback

Як й більшість продуктів PSA, DS 3 поставляється з пристойною лінійкою бензинових і дизельних двигунів. Бензинові агрегати являють собою один і той же 3-циліндровий мотор об’ємом 1,2 літра в трьох варіантах потужності, а дизельні – 1,5-літровий 4-циліндровий мотор в двох. Менш потужні двигуни поставляються з 6-ступінчастою механічною коробкою передач, більш потужні – з 8-ступінчастою автоматичною. Є ще і електрична версія E-Tense зі 100-кіловатним електромотором, акумулятором на 50 кВт – год і запасом ходу в 320 км.

DS 3 Crossback

Український імпортер продає два варіанти бензиновиків – 130 і 155-сильні і один 130-сильний дизель. З трансмісій – тільки коробка-автомат.

Рівні обробки теж обмежені до двох варіантів. Початковий So Chic за 708 100 грн вже рясно укомплектований: 17-дюймові легкосплавні диски з «алмазним» напиленням, клімат-контроль, парк-пілот спереду і ззаду, камера заднього виду, запуск мотора кнопкою, круїз-контроль, підігрів передніх сидінь, цифровий щиток приладів, і мультимедійна система з 7-дюймовим екраном і 8-ма динаміками з можливістю підключення Android Auto і Apple CarPlay, а також автоматичне екстрене гальмування і контроль розмітки і розпізнавання знаків – все це не вимагає доплати.

DS 3 Crossback

Комплектація Grand Chic (+120 000 грн) поповнюється 18-дюймовками, обробкою салону алькантарою, 10,3-дюймовим дисплеєм, навігацією, адаптивним круїз-контролем з активним утриманням смуги і світлодіодними матричними фарами з автоматом дальнього світла.

Все це упаковано в компактні габарити: довжина DS 3 Crossback становить трохи більше 4,1 м. Для порівняння, Audi Q2 лише трохи довший – майже 4,2 м, майже ідентичний в ширину, але трохи нижчий (1508 проти 1534 мм). Варто відзначити пристойний дорожній просвіт DS 3 (170 мм) – він може бути корисний, якщо відбитки фермерських гусениць або високі лежачі поліцейські є звичайними перешкодами на вашому шляху.




Сміливий екстер’єр

DS 3 Crossback

У DS 3 Crossback сміливий дизайн, але йому трохи бракує вмісту, щоб як слід відповідати стилю

Зовні Crossback виглядає як можна краще. Хоча б тому, що його не сплутаєш ні з чим іншим завдяки сміливій передній частині з великою решіткою радіатора і точковими фарами, досить високому кліренсу і виразному «пливцю» у віконній лінії за середньою стійкою. Grand Chic оснащений двома вихлипними патрубками для додаткової спортивності. Дверні ручки Crossback висуваються, коли ви підходите до автомобіля, і ховаються врівень знову, коли віддаляєтеся з ключем в кишені.

DS 3 Crossback

Існує безліч варіантів персоналізації, включаючи дев’ять кольорів кузова, три контрастні кольори даху і не менше шести легкосплавних дисків.




Незвичний салон

DS 3 Crossback

Інтер’єр теж не з розряду звичайних. Його дизайн суцільно розкреслений ромбами: вони тут всюди – в формі кнопок, вентиляційних дефлекторів, окантовок і графіки на моніторах. На жаль, як часто буває, функція страждає від форми, і ергономіка не є фантастичною. До того ж на панелі приладів відносно мало кнопок, а безліч ключових функцій, включаючи клімат-контроль, управляються через сенсорний екран. До цього дивного компонування Crossback потрібен добрий тиждень звикнути.

DS 3 Crossback оснащений цифровим щитком приладів, який є тільки у лічених конкурентів, та й центральний дисплей більший за багатьох із них. Але мультимедійна система DS не так вже проста у використанні: інтерфейс іноді збиває з пантелику і екран, трапляється, вимагає час, щоб розпізнати дотик. Конкуруючі системи Audi Q2 і BMW X1, наприклад, більш інтуїтивно зрозумілі, та й для управління кліматом DS потрібно частіше відводити погляд від дороги.

DS 3 Crossback
Середня консоль DS3

Все вказує на те, що зручність використання не була в переліку пріоритетів розробників DS 3. Тому що нічим іншим, як бажанням, у що б то не стало, дотримуватися стилю, не можна пояснити розташування кнопок склопідйомників на середній консолі. Гарний, але дивний підхід, адже, крім іншого, вам ніяк не вдасться відкривати / закривати вікна одночасно – тільки по одному. І ще ви не знайдете тут підігріву керма, а це негідно для сучасного автомобіля з преміум-сегмента.




Компромісний комфорт

DS 3 Crossback

Стиль з DS 3 Crossback змушує йти на компроміс з практичністю

Можливо, далеко не всі зможуть одразу зручно розташуватися за кермом через кілька обмежений діапазон регулювань по-німецьки жорстких сидінь із надійною фіксацією тіла і пухкого керма. Кругова оглядовість теж не еталонна, хоча точно розташувати машину в тісно заставленому дворі багатоповерхівки не принесе складнощів – його яскраво виражені краї капота допомагають легко відчувати розмір автомобіля в місті.

Будучи кросовером, DS 3 Crossback, однак, не пропонує занадто багато з точки зору практичності в порівнянні з хетчбеками В-класу. Тут є номінальне місце для п’ятьох, але в цілому ви знайдете більше місця всередині Citroen C3.

DS 3 Crossback

DS 3 Crossback – невеликий автомобіль, але простір в передній частині пристойний, хіба що широка середня консоль трохи краде місце. А ось ззаду інша історія – й для ніг й, особливо, для голів пасажирів обмежена і точно нижче середнього для класу. Якщо ви плануєте регулярно возити дорослих ззаду, краще підійдуть такі машини, як MINI Countryman.

DS 3 Crossback

А ще ззаду також досить похмуро, часткового через той самий «пливець», який вирізає частину вікна. На додаток, скло тут опускаються тільки наполовину.

DS 3 CrossbackDS 3 Crossback

Багажник цілком місткий з його 350 літрами і можливістю асиметрично скласти задні сидіння, щоб отримати в цілому 1050 літрів. Але той же MINI Countryman може похвалитися 450-літровим багажником, який може збільшуватися до 1390 л.




Як їздить?

DS 3 Crossback

Потужні двигуни DS 3 Crossback виробляють більше темпу, ніж може перетравити шасі

В цьому класі прийнято ставити на спортивність, але DS 3 Crossback був розроблений з прицілом на комфорт. Якщо оцінювати результат, то мета блискуче досягнута. Підвіска налаштована м’яко і чудово справляється з нерівностями, стиками і ямами.

З іншого боку, француз не безнадійний на звивистій дорозі, і на ньому можна досить швидко і з задоволенням і витонченістю преміального автомобіля їздити. Але повороти DS 3 проходить із креном кузова, в той час як гальмування і прискорення супроводжуються поздовжнім розгойдуванням.

DS 3 Crossback

DS 3 Crossback підійде тим, хто прасує нерівні міські та приміські вулиці, виїжджає на путівець і подорожує далеко, але динамічне водіння не є його найсильнішою стороною.

Кермове управління найчастіше приємно легке, але зворотний зв’язок такий, що за наявності пристойного зчеплення з дорогою в поворотах буває складно вгадати, скільки його залишилося в запасі.

DS 3 Crossback

Моторизація DS 3, навпаки, не залишає бажати кращого. На тест ми вибрали PureTech 155 – найпотужнішу версію 1,2-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом, який розганяє 1,2-тонний автомобіль до 100 км/год за жваві 8,2 секунди. 155-сильний агрегат відчувається нетерплячим, і йому не потрібно часто змушувати коробку-автомат перемикатися на кілька передач вниз для розгонів завдяки гарному запасу турботяги і щільно упакованим передавальним числам.

Хороша економічність і нижчі експлуатаційні витрати за багатьох конкурентів, – ось переваги DS 3 Crossback в реальній експлуатації. Виробник обіцяє, що бензинові версії здатні обходитися 5,0-6,5 л бензину, в залежності від режиму їзди. У нашому тесті заправлятися довелося частіше – 155-сильний вимагає трохи більше 7,0 л на км міського переміщення і 6,5 л – шосейного.




У підсумку

DS 3 Crossback

DS 3 Crossback виділяється з натовпу своїм власним стилем, але в багатьох інших відносинах він тільки середнячок. Він щедро оснащений, але ціни високі для невеликого кросовера, хоча і істотно нижчі за конкурентів з преміум-класу, з якими він не може зрівнятися в бездоганності виконання і доведення.

DS 3 був розроблений як комфортабельний засіб стильного пересування і тому дуже приємно їздить, але не так динамічно, як деякі суперники. Керувати автомобілем легко, інтер’єр оброблений красивими матеріалами, в салоні тихо, а дует двигуна і коробки передач злагоджений.

Audi Q2 – досконаліший універсал, але дорожчий, як й MINI Countryman і більші BMW X1, Lexus UX і Mercedes GLA. І все ж серед такої безлічі талановитих суперників DS 3 можна рекомендувати тим, хто готовий розлучитися з масовим класом, але ще не тягне преміум-клас.

 

Технічні характеристики DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155 АКПП-8

DS 3 Crossback

Двигун бензин, турбо, 1199 см3
Потужність 155 к.с., 240 Нм
Трансмісія 8AT 2WD
Привід передній
Максимальна швидкість 208 км/год
Розгін 0–100 км/год 8,2 с
Витрата палива траса – 6,5 л на 100 км
місто – 7,5 л на 100 км
Шини 215/55 R18
Дорожній просвіт 170 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1205/1705 кг
Вантажний відсік 350/1050 л
Паливний бак 44 л
Вартість мінімальна* 708 100 грн
Вартість тест. авто. * 846 970 грн

*Вартість на 23.11.2020 р.

 

Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк
Фотограф: Олександр Антонюк

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest