Mitsubishi L200: тест-драйв глобально оновленого пікапа

Автор: Євген Сокур | 13 Лют, 2020

П’ята генерація пікапа Mitsubishi L200 пройшла планове оновлення, яке виявилось настільки масштабним, що автомобіль отримав 2400 змін! Пікап виглядає геть по-новому, а під зовнішністю сховано безліч технічних доробок.

Загалом Mitsubishi L200 нової, п’ятої генерації дебютував у світі у 2014 році, хоча продажі стартували у 2015-му. А от поява в Україні затягнулася, перші машини з’явилися влітку 2016 року. Натомість оновлений L200 з’явився досить вчасно – минулої весни.

Загалом світ побачив вже п’ять генерації Mitsubishi L200. Перша з яких з’явилась у 1978 році. Але перший L200 не був на 100% власною розробкою японської компанії. Так у 1970-х Mitsubishi дуже зацікавилася американським ринком, де автомобілі з кузовом пікап є надпопулярними. Отже перший Mitsubishi L200 є спільним проектом із корпорацією Chrysler. І лише з другої генерації, що з’явилась у 1987 році, L200 є справжнім Mitsubishi. В Україні офіційні продажі пікапу Mitsubishi L200 почалися з третьої генерації. І з того часу L200 неодноразово був лідером продажів та є найпопулярнішим пікапом в Україні.

Наш сьогоднішній герой – оновлений пікап Mitsubishi L200, який ми перевірили у справжньому бездоріжжі українських Карпат. Більш того, під час тест-драйву вдалось познайомития з декількома версіями оновленого пікапу і там достатньо цікавих відмінностей.

Що змінилося? Екстер’єр

Нова брутальна зовнішність суттєво змінила автомобіль, що став на 20 мм довшим (5305 мм). Він дійсно виглядає набагато цікавіше і сучасніше. В оформленні передньої частини геть нові елементи. Загалом лінія капота піднята на 40 мм, це дозволяє водієві бачити майже край капота та краще контролювати габарити попереду. Повністю змінилась і оптика, яка освітлює дорогу помітно краще.

Завдяки новим підніжкам, що стали трохи довшими і, головне, ширшими, процес входу/виходу з нового Mitsubishi L200 став зручнішим. Збоку пікап також став рельєфнішим, і це дозволило не лише фізично (за рахунок переднього бамперу), а й візуально збільшити автомобіль. Як на мене, то головна позитивна зміна кузова – відмова від пластикових розширювачів колісних арок. В оновленому L200 просто зробили виштамповки на крилах. Пластикові накладки постійно збирають багнюку та на старих машинах під ними можуть виникати перші сліди корозії.

Обрамлення колісних арок кузова та нижня горизонтальна виштамповка дають перше враження, що вантажний відсік оновленого Mitsubishi L200 став довшим. Насправді, його внутрішні розміри не змінились.

Позаду найменше змін, головна – це нова оптика. З’явилось хромована накладка на ручці відкриття. У дорогих версіях, як і раніше, камера заднього огляду.

І нарешті Mitsubishi L200 дістав конкурентів за наявністю яскравих кольорів. Серед чотирьох нових кольорів, для пікапу запропоновано яскраві помаранчевий та червоний.

Інтер’єр

У середині також помітні зміни у дизайні та наповнені. Mitsubishi L200 є лідером за простором у кабіні серед найближчих конкурентів – пікапів з подвійною кабіною, що офіційно представлені в Україні. У L200 один з найбільших – 25 градусів – кут нахилу спинок заднього дивану, стільки ж має Toyota Hilux, а от у Ford Ranger та Volkswagen Amarok спинку встановлено більш вертикально. Оновлено передні крісла, що отримали збільшену за довжиною подушку та як наслідок покращену підтримку ніг.

Без змін лише блок клімат-контролю. Кількість USB-виходів суттєво збільшилась і досягає чотирьох (два попереду та пара позаду) у залежності від комплектації .
Щиток приладів отримав якісніший та помітно функціональніший дисплей. Мультимедійна система також нова, але, на жаль, українська мова в меню знову відсутня.

Техніка

Головна цікавинка у «залізі» нового L200 – автоматична коробка швидкостей. На зміну 5-ступінчастому «автомату» прийшов 6-ступінчастий. Це покращило не лише динамічні властивості, а й знизило витрати палива. «Автомат» комфортно та швидко змінює швидкості та має підкермове керування. Та й загалом, з новою трансмісією силовий агрегат працює еластичніше за старий.

У підвісці нові амортизатори, що збільшені за діаметром та мають більш комфортні налаштування, як і нові ресори. Mitsubishi L200 глибоко чхати на розбиті дороги, він долає усі перешкоди. Але на швидкості треба бути готовим, що при потраплянні на ділянку з розбитим асфальтом, L200 може трохи переставити на дорозі, а це особливість фактично усіх ненавантажених пікапів.

Без вантажу рамний L200 за комфортом очікувано багато програє позашляховикам. Але навіть із пасажирами на задньому ряді нерівності оновлений Mitsubishi L200 долає помітно м’якше минулої версії. І зовсім змінюється ситуація з вантажем у декілька сотень кілограмів. Це найкомфортніші умови для Mitsubishi L200 на поганих дорогах.

Усі версії, окрім базової, отримали нові передні гальма зі збільшеним до 320 мм діаметром диска та двопоршневими супортами. Ззаду гальма залишились барабанними. З одного боку нові передні гальма – це плюс, адже оновлений пікап гальмує дуже ефективно. З іншого, власнику експлуатація оновленої машини вийде дорожче, адже застосування нових гальм змусило перейти на колісні диски діаметром 18 дюймів, гума на такі колеса помітно дорожча. Лише базовий L200 залишився з дисками R16 та вантажною гумою 205/80 R16C.

Щодо двигунів, то з п’ятою генерацією Mitsubishi L200 отримав чудові 2,4-літрові турбодизельні мотори. Тому в оновленій версії без змін. У більшості варіантів двигун на 154 к. с. та 380 Нм. Топ-версія оснащена двигуном на 181 к. с. 430 Нм із системою змін фаз газорозподілу MIVEC. Саме цим мотором оснащено Pajero Sport III.

Тестові автомобілі, що потрапили до нас, були в обох версіях. І навіть за кермом 154-сильного L200 вистачає потужності та крутного моменту. Більш того, свій пік тяги він видає у діапазоні з 1500 до 2500 об/хв, у більш потужного двигуна пік момента відсутній, свій максимум він демонструє на 2500 об/хв. Хоча в діапазоні 1400-3000 об/хв крутний момент двигуна з MIVEC перевищує 380 Нм.

А ще у оновленому Mitsubishi L200 помітно тихіше. І дійсно конструктори значно покращили шумо- та віброізоляцію кабіни.

На бездоріжжі

Mitsubishi L200 це не лише практичний автомобіль для господарства та роботи, а й справжній рамний позашляховик. У його арсеналі понижений ряд трансмісії, незалежна підвіска попереду та залежна з нерозрізним мостом позаду. Будь-яка версія має блокування заднього міжколісного диференціалу.

Як і раніше, базовий L200 оснащено трансмісією Easy Select part time 4WD з жорстким підключенням переднього приводу. 4WD можна активувати на швидкості до 100 км/год, але рухатись по твердому покриттю на повному приводі, через відсутність міжвісьового диференціалу – заборонено. Усі інші версії оснащено трансмісією Super Select 4WD другого покоління. Система має міжвісьовий диференціал, тому на такому Mitsubishi L200 відсутні обмеження щодо використання повного приводу.

 

Цікаво, що після оновлення позашляхові якості Mitsubishi L200 стали кращими. З одного боку збільшення довжини кузова спереду повинно погіршити кут в’їзду, але конструктори подбали про це, тому геометрична прохідність автомобіля (окрім базової версії) покращилась за усіма параметрами. Так, з 205 мм до 220 мм було збільшено кліренс пікапа. Це дозволило з 30 до 31 градуса збільшити кут в’їзду, а це один з найкращих показників серед найближчих конкурентів. Збільшений дорожній просвіт та встановлені трохи вище бокові підніжки збільшили кут рампи до 26 градусів проти 24 раніше.

Кут з’їду у версії пікапа із заднім бампером зріс із 22 до 23 градусів, та з 28 до 29 без заднього бамперу. Цікаво, що з підвищенням кліренсу L200, граничний кут перекидання у 45 градусів не змінився.

А от базовий автомобіль зберіг дорожній просвіт у 200 мм.

І досі загадкою залишається, чому задній буксирувальний крюк є лише у базовій версії Mitsubishi L200. Для усіх інших комплектацій його навіть не можна замовити. Тому на бездоріжжі, якщо все ж застрягли, єдиний вихід витягати автомобіль за допомогою іншого лише уперед, це не завжди зручно, а іноді неможливо. Та й інший L200 може не допомогти, якщо немає можливості розвернутись. Тому єдиний варіант для покупця нового Mitsubishi L200 – замовляти недешевий фаркоп.

Окрім механічних змін, що покращили позашляхові якості, Mitsubishi L200 отримав нові електронні помічники. Уперше у L200 можна знайти систему допомоги для спуску – Hill Descent Control. Її можна активувати на схилі за швидкості від 2 до 20 км/год, після чого пікап автоматично підтримує обрану швидкість.

Інший помічник – Off Road Mode – присутній лише у топ-версії. Він знадобиться водіям, що невпевнені у своїх навичках на важкому бездоріжжі, адже керує реакціями на натискання педалі акселератора, налаштуваннями автоматичної коробки перемикань та гальмами. Водію фактично залишається лише повертати кермо. Загалом система має чотири налаштування під різноманітні типи покриття: Gravel (гравій), Mud/Snow (багнюка/сніг), Sand (пісок), Rock (каміння, скелі).

Вантажні можливості

Незважаючи на збільшення довжини автомобіля, розміри кузову не змінилися. У глибину він 1520 мм, ширину 1470 мм та висоту 475 мм, а це найменший вантажний відсік серед основних конкурентів Ford Ranger, Toyota Hilux та Volkswagen Amarok. З підвищенням у Mitsubishi L200 до 220 мм кліренса очікувано на 15 мм збільшилась і вантажна висота, що складає 865 мм. У базового L200 вона залишилась на відмітці 845 мм.

Пластикова вставка у кузові – опція. Цікаво, що вона існує у двох варіантах. Якщо покупець не планує встановлювати кунг, то вставка буде накривати верхні, горизонтальні чистини бортів. Під кунг захисний пластик вкладишу лише доходить до краю бортів.

Важливим моментом в експлуатації пікапів є обмежувачі відкриття заднього борту. З появою Mitsubishi L200 п’ятого покоління вони були телескопічними та металевими. При необережному завантажені важких предметів їх можна пошкодити, після чого відкриття/закриття задньої ляди може бути проблемним. Але конструктори L200 вирішили цей недолік не дочекавшись оновлення. Ще пізні випуски дорестайлінгової машини отримали нові тросові обмежувачі, як на Ford Ranger та Volkswagen Amarok.

Щодо вантажопідіймальності, то вона трохи знизилась. Базова версія бере на борт 990 кг, це лише на 20 кг менше, інші до 925 кг і це з урахуванням ваги водія. За цим показником новий Mitsubishi L200 поступається Ford Ranger та Volkswagen Amarok, але випереджає Toyota Hilux.

Ціни та версії

Оновлений Mitsubishi L200 представлений в Україні одразу у чотирьох версіях. Базова Invite із механічною шестиступінчастою трансмісією коштує всі 812 000 грн, це на 46000 грн дорожче дорестайлінгової бази, яку ще можна придбати. У базі вже є кондиціонер, електропривід дзеркал, передні та задні електросклопідіймачі та підігрів крісел, повнопривідна трансмісія –  Easy Select.

Версія Intence помітно дорожча – від 871 000 грн, але й оснащення суттєво відрізняється. Такий пікап вже має легкосплавні диски та бічні підніжки. Всередині більше. Є клімат-контроль, підігрів керма який оздоблено шкірою, датчики світла та дощу. У наявності круїз-контроль, CD MP3 програвач із Bluetooth та 7 подушок безпеки. А головне – ця версія вже з повним приводом Super Select 4WD-II.

Комплектація Instyle є стартовою для покупця з автоматичною коробкою швидкостей. Вартість – 879 000 грн. Цю версію легко відрізнити за наявності заднього бампера, тонуванню задніх вікон та омивачів світлодіодних фар головного світла. Мультимедійна система з Mitsubishi Connect, що дає можливість підключити смартфон. Є двозонний клімат-контроль та камера заднього огляду. Цікаво, що так само виглядає топ-версія Ultimate що коштує 979 000 грн, але її головні відмінності всередині. Це більш потужний двигун, електроні помічники на бездоріжжі, шкіряний салон та сидіння водія з електрорегулюванням.

Майже суцільне покращення

Загалом новий Mitsubishi L200 дійсно значно змінився і це пішло йому на користь. Завдяки новому дизайну екстер’єру він виглядає дуже цікаво і навіть брутально. Пікап з новою підвіскою став більш комфортним, а завдяки покращеній шумоізоляції помітно тихішим.

Покращилась прохідність, автомобіль отримав геть нову автоматичну трансмісію та у топ-версії розширену систему допомоги на бездоріжжі. Але він втратив одну з головних принад – приємну ціну. Зараз Mitsubishi L200 суттєво дорожче Ford Ranger, лише трохи (особливо з “автоматом”) дешевше Toyota Hilux і лише приваблює ціною на фоні занадто дорогого Volkswagen Amarok.

Mitsubishi L200
Двигун дизель. R4 турбо, 2442 см3
Потужність  154 к.с., 380 Нм
Трансмісія 6-ст. автоматична
Привід повний
Максимальна швидкість 171 км/г
Разгін 0–100 км/ч н. д.
Витрата палива траса 7,8 л місто –  9,9 на 100 км
Шини 265/60 R18
Дорожній просвіт 220
Кузов пікап
Дверей/місць 4/5
Маса споряджена/повна 1925/2850 кг
Вантажний відсік довжина/ширина/висота 1520/1470/475 мм
Паливний бак 75 л
Вартість мінімальна* 979 000 грн
Вартість тест. авто. * 979 000 грн

*Вартість на 13.02.2020 для автомобіля з зазначеним силовим агрегатом.

 

Галерея Mitsubishi L200:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest