Напередодні «Дакара» нашій редакції пощастило протестувати актуальну версію пікапа Toyota Hilux. Звісно, йдеться про тест-драйв серійної версії, а не прототипа.
Поки гоночний підрозділ Toyota Gazoo Racing готується до 44-го видання «Дакар», редакція Motorcar проводить тест-драйв Toyota Hilux.
Зі зрозумілих причин, нам дісталась виробнича версія пікапа (адже всі прототипи GR DKR Hilux T1+ вже відправлені до Саудівської Аравії, де 2 січня стартує Дакар-2022).
Проте й у звичайній комплектації Toyota Hilux (до речі, в Україні їх три – Comfort, Legend та Premium) теж може дечим здивувати.
Як відомо, на разі офіційно продається рестайлінгова версія пікапа восьмого покоління, яке було представлено у 2015 році й отримало «фейсліфтинг» у 2020 році.
Також з огляду на специфіку ринку пікапів, в Україні модель отримала лише два дизельних двигуни та дві коробки передач.
Для базової версії пропонується 2,4-літровий дизель, що видає 150 к.с. та може агрегуватися 6-ступеневою механікою або 6-ступеневим автоматом.
Для вищих комплектацій надається 2.8-літровий дизель на 204 PS та 500 Нм крутного моменту, який поєднується лише з 6-ступеневим автоматом. Звісно, всі версії повнопривідні.
Й поки наша редакція вивчає цей автомобіль пропонуємо переглянути фотографії з тест-драйву Toyota Hilux , а незабаром чекайте на детальний огляд моделі.
Тим часом не забувайте слідкувати за останніми новинами з Дакар-2022 й нашому відповідному розділі. Дізнатися більше можна й на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Toyota Hilux: