Український екіпаж стартує на Дакар-2022

Автор: Редакція | 18 Лис, 2021
Renault Kerax D-50

Український екіпаж на чолі із Сергієм Маліком стартуватиме на відомому ралі-рейді «Дакар» у заліку Dakar Classic.

Засновник і президент Київського міського автомотоклубу (КМАМК) Сергій Малік наблизився до своєї мрії – повноцінного виступу на «Дакар».

У 2008 році українець вже збирався стартувати у ралі-рейді на вітчизняному вантажному автомобілі КрАЗ, але тоді ралі-рейд скасували.

Нова спроба

Renault Kerax D-50 та Сергій Малік
Renault Kerax D-50 та Сергій Малік. Фото: STA Competion

Тепер спроба буде зроблена за допомоги французької команди STA Competition, яка вже 20 років допомагає іншим учасникам підкоряти «Дакар».

STA Competition надає автомобілі для змагань, обслуговує ці машини, а також може надавати логістичні послуги з прибуття на ралі-рейд та переміщення між етапами. До речі, керує командою Ахмед Бенбехті, який має 25-річній досвід участі в «Дакарі», а саме команда надає «технічки» для таких пілотів як Ромен Дюма та колективу Rebellion Racing team.




Про те, що Малік збирається на Дакар-2022 стало відомо на початку жовтня, коли він у Facebook розмістив кілька фото та відео з інспекцією вантажівки Renault Kerax D-50. А пізніше з’явилась світлина із запрошенням гонщика на змагання.

Згідно з повідомленням, вантажівка має прибути до 25 листопада 2021 року в порт Марселя, де буде перевірена та відправлена разом з іншими машинами учасників до міста Джедда у Саудівської Аварії, куди вся техніка прибуде до 28 грудня 2021 року.

Dakar Classic

Renault Kerax D-50
Renault Kerax D-50. Фото: STA Competion

Звісно, потрібно зазначити, що український гонщик виступатиме на «спрощеній» версії ралі-рейду. Адже Dakar Classic задуманий, аби справжні фанати автоспорту пережили «Дакар» та випробували себе.

В такому форматі «Дакар» проходить з 2000 року й дозволяє виступати у трьох заліках (Group H1 – H3), що відрізняються швидкістю проходження етапів. Так, Group H1 має проходити дистанцію у «своїй швидкості», Group H2 їде на 10 – 15% швидше, а Group H3 розганяється ще на 25 – 30% швидше.

Карта Дакар 2022 року
Карта Дакар 2022 року (перша половина маршруту)

При цьому, дистанція одного етапу складає від 30 до 90 км залежно від місцевості (хоча для основних змагань найважчі дні проходять на дистанціях у 800 км). Але навігацію на етапах ніхто не скасовував й потрібно проходити перегони за виданими «дорожніми книгами».

З іншого боку, варіант участі у Dakar Classic можна вважати певною підготовкою до основного ралі-рейду. Ті ж організатори «Дакар» роблять максимум можливого, аби навіть новачки змогли найкраще підготуватись до перегонів й пропонують їм взяти участь у кількох схожих ралі, які відбуваються прямо перед «Дакаром»: цей змагання в пустелі Абу-Дабі (5-11 листопада), й ралі «Hail International Rally» (6-11 грудня).

Такі команди, як Bahrain Raid Xtreme, Audi та Toyota Gazoo Racing саме так й збираються зробити. Проте тут йдеться про підтримку виробника та зовсім інші бюджети.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest