Гонщик Red Bull Макс Ферстаппен виграв поул-позицію на старті завтрашньої гонки Гран Прі Мексики. Саме про це нідерландець мріяв рік тому.
В першому сегменті кваліфікації лише Ромен Грожан розвернувся в першому повороті, а інші гонщики добре «відкатали» першу спробу, в якій найкращим став Макс Ферстаппен (1.15,949).
Читайте також:
- Гран Прі Мексики: першу практику очолив Хемілтон
- Гран Прі Мексики: Феттель став найкращим у другій практиці
- Гран Прі Мексики: фінальна практика залишилась за Ferrari
При цьому гонщики Red Bull були дуже сильними на третьому сегменті, а пілоти Ferrari явно не могли підкріпити максимальну швидкість на прямих темпом у поворотах. Алекс Албон, навіть, вийшов на друге місце з часом 1.16,175.
А ось гонщики Haas взагалі не змогли адаптуватися до треку й Грожан із Кевіном Магнуссеном вибули з кваліфікації після першого сегменту, разом із гонщиками Williams та Ленсом Строллом, який жалівся на відсутність зчеплення.
CLASSIFICATION: END OF Q1#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/Fk0emaC5wj
— Formula 1 (@F1) October 26, 2019
Soft чи Medium на старт?
Цікаво, що гонщики Toro Rosso, які протягом тренувань були постійно в топ-10, виїхали на другий сегмент із шинами Medium, аби потім й почати на ній гонку. Проте їхні основні конкуренти з McLaren зробили теж саме, як й гонщики топ-команд.
Однак гонщики Alfa Romeo та Renault на Soft були настільки швидкими, що відсунили Квята та Гаслі в зону вильоту.
В той же час, Феттель показав на Medium – 1.15,914 (тобто швидше Ферстаппена на Soft) та очолив протокол Q2 з відривом 0,222 від Макса та 0,305 від Леклера.
Toro Rosso та McLaren були змушені поставити Soft на свої боліди, аби поборотись за вихід у фінал кваліфікації.
Так само вчинили й гонщики Ferrari та Red Bull, проте вони скинули в останньому секторі, коли зрозуміли, що проходять у Q3. Це дозволить їм стартувати на Medium в гонці, як й гонщикам Mercedes, які очолили протокол у намаганні не залишитись за бортом кваліфікації.
А ось у фінал кваліфікації не пройшли «місцевий герой» Серхіо Перес, якому не вистачило 0,008 до Гаслі, та пілоти Renault й Alfa Romeo.
CLASSIFICATION: END OF Q2
Up next: the shootout for pole 👀#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/6MRoF5tX5P
— Formula 1 (@F1) October 26, 2019
Боттас зупиняє боротьбу
Ферстаппен з першої з проби у Q3 взяв проміжний поул з часом 1.14,910, але гонщики Ferrari були від нього 0,104 (Леклер) та 0,260 (Феттель) секунди. Хемілтон, Албон та Боттас були на відстані 0,4 секунди від лідера Red Bull.
В останній спробі нідерландець зміг ще покращити свій час, проте інші гонщики цього зробити не змогли через аварію Боттаса в останньому повороті, адже жовті прапори змусили зменшити швидкість.
A nightmare end to qualifying for Valtteri Bottas!
But thankfully he is okay 👍#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/TakzoATo2i
— Formula 1 (@F1) October 26, 2019
Валттері важко вибрався з боліду та відправлений до медичного центру, а завтра на нас чекає цікава боротьба вже від самого старту.
До речі, за небезпечний випуск з боксів, після кваліфікації штраф може отримати Квят. Отже слідкуйте за новинами.
Після кваліфікації Ферстаппен отримав штраф у три місця на старті.
Cla | # | Driver | Chassis | Engine | Time | Gap | km/h | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 33 | Red Bull | Honda | 01’14.758 | 207.260 | |||
2 | 16 | Ferrari | Ferrari | 01’15.024 | 00.266 | 206.525 | ||
3 | 5 | Ferrari | Ferrari | 01’15.170 | 00.412 | 206.124 | ||
4 | 44 | Mercedes | Mercedes | 01’15.262 | 00.504 | 205.872 | ||
5 | 23 | Red Bull | Honda | 01’15.336 | 00.578 | 205.670 | ||
6 | 77 | Mercedes | Mercedes | 01’15.338 | 00.580 | 205.665 | ||
7 | 55 | McLaren | Renault | 01’16.014 | 01.256 | 203.836 | ||
8 | 4 | McLaren | Renault | 01’16.322 | 01.564 | 203.013 | ||
9 | 26 | Toro Rosso | Honda | 01’16.469 | 01.711 | 202.623 | ||
10 | 10 | Toro Rosso | Honda | 01’16.586 | 01.828 | 202.313 | ||
11 | 11 | Racing Point | Mercedes | 01’16.687 | 01.929 | 202.047 | ||
12 | 27 | Renault | Renault | 01’16.885 | 02.127 | 201.526 | ||
13 | 3 | Renault | Renault | 01’16.933 | 02.175 | 201.401 | ||
14 | 7 | Alfa Romeo | Ferrari | 01’16.967 | 02.209 | 201.312 | ||
15 | 99 | Alfa Romeo | Ferrari | 01’17.794 | 03.036 | 199.172 | ||
16 | 18 | Racing Point | Mercedes | 01’18.065 | 03.307 | 198.480 | ||
17 | 20 | Haas | Ferrari | 01’18.436 | 03.678 | 197.541 | ||
18 | 8 | Haas | Ferrari | 01’18.599 | 03.841 | 197.132 | ||
19 | 63 | Williams | Mercedes | 01’18.823 | 04.065 | 196.572 | ||
20 | 88 | Williams | Mercedes | 01’20.179 | 05.421 | 193.247 |