Кубок України з кільцевих гонок: Поступове повернення до «норми»

Автор: В'ячеслав Щербина | 12 Сер, 2020

Поступове послаблення карантинних заходів дало про себе знати й в паддоку 3-го етапу Кубка України з кільцевих гонок. Крім самих учасників, до нього почали повертатися нехай і не численні, але глядачі.

Сам же паддок українського «кільця» у неділю як зазвичай, жив своїм життям. Закінчуючи нашу розповідь про 3-й етап Кубка України з кільцевих гонок, ми пропонуємо читачеві традиційний невеликий альбом «за лаштунками».

Читайте більше про 3-й етап:

 

До недільної гонки у організатора знайшлися великі чорні цифри, щоб на «Калині» Сергія Бєляєва з’явився його традиційний №88 належного розміру й кольору. Напередодні ж пілот SDrive через брак таких виступав із маленькою жовтою 88 з одного боку, і зовсім з порожнім місцем з іншого!

Останні роки Сергій Бородін не стартує в гонках, однак він практично завжди присутній в паддоку, допомагаючи обслуговувати автомобілі команди «Київ-Південь». В даному випадку він заправляє «Форд Фієста» Володимира Дрогомирецького, у чому йому асистує другий пілот команди – Вадим Конончук.

На відміну від більшості інших «Фіест», машина Дрогомирецького оснащена справжніми спортивними вбудованими гідравлічними домкратами, які активуються за допомогою стиснутого повітря при підключенні зовнішнього балона.

Яскравий приклад підтвердження теорії про те, що якщо не всі, то дуже багато гонщиків схильні до OCD – Обсесивно-компульсивного розладу.

Одною з його ознак є те, що всі предмети людина розташовує симетрично, в «правильному», як йому здається, порядку. Судячи з усього – Вадим Євтушенко ставиться до них теж)

Ну а тут, напевно, скоріше йдеться не про OCD, а про почуття гумору людини? Напередодні Вадим Конончук сушив Балаклаву на зовнішньому дзеркалі, тепер же він ну дуже «кумедно» повісив свої спортивні рукавички на підкермові важелі)))

А хтось, як Сергій Юнашев, абсолютно спокійно, якщо не сказати – недбало, – повісив спортивний комбінезон провітрюватися між заїздами просто на відчинені двері своєї «вісімки» …

… проте досить одного побіжного погляду всередину «буса»-технічки все того ж Юнашева, щоб залишитися під враженням від великої кількості всякого роду ЗІП-а … закріпленого під стелею!

В основному це елементи підвіски і трансмісії «Еволюшена». Природно вже тут панують повний порядок і … симетрія?)

Ну а як може обійтися кільцевий паддок без фірмового «чайкинського» гумору? Хоча може він і не пов’язаний з «Чайкою» і це просто збіг?)

Кому на гонці особливо не до гумору, так це Уляні Карімовій, яка виконує роль Технічного котролера. В даному випадку вона буквально «на вагах» – адже контроль мінімально прописаної ваги автомобілів учасників, це один з головних аспектів змагання.

Недостатня вага навіть в один кілограм і результат кваліфікації або навіть всієї гонки буде анульований! Можна сказати. що саме від її «слова» залежать результати будь-якого з пілотів!

Мабуть, найвтішним цього автоспортивного вікенду було те, що на «кільце» почали повертатися не тільки завсідники вболівальники, але й просто глядачі. Відверто кажучи, перше й до цього було не зупинити нічим. І той же 1-й етап Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC зібрав чимало вболівальників. На кубкових же гонках трибуни фактично залишалися порожніми. Але не цього разу.

Багато з них приїхали на гонку зі своїми дітьми, а хтось навіть із чотириногим другом) А чому б і ні? Головне, що б «гав-гав» як належить за правилами тримався на повідку, що в даному випадку й було дотримано.

Природно, в паддоку знову була присутня і ця майже завжди усміхнена постійна вболівальниця, яка вже багато років не пропускає фактично жодної кільцевої гонки.

А хтось із уболівальників приїжджає на «кільце» не просто на новісінькому 911-му, але ще й розмальованому в не менш стильну індивідуальну «ліврею».

Навіть погляд «мигцем» під капот «вісімки» Максима Волинця дає уявлення про те, наскільки ретельно їм був підготовлений новий двигун. І результати не змусили себе довго чекати – новий пілот SDrive із завидною регулярністю піднімається на подіум заліку «Турінг».

Але, мабуть, більшість уболівальників (не рахуючи, звичайно, фанатів вазовскої «класики») вабить підкапотний простір «баварця» Олега Сокірби. Але, на їхнє здивування, там вони виявлять практично повністю «стоковий» мотор!

Справа в тому, що пілот, який прийшов менше року тому в автоспорт, поки тільки набирається досвіду і не бачить сенсу «форсувати події». (Гра слів як не можна «в тему»))) Проте, і потужності стандартної рядної шістки BMW на 3,2 літра вистачає, щоб під впливом вихлипних газів навіть наконечник вихлипної системи поміняв колір!

Сток-стоком, але це з точки зору «заліза». Ніхто не забороняє при цьому «влазити» в електронні «мізки» цієї «трійки». Що не без успіху на постійній основі і робить Дмитро Філін. В даному випадку, судячи з усього, «баварець» все ж змусив його замислитися)

Поки інженер мислить, а механіки «крутять гайки», в новому наметі S_O_K_O_L Team гості команди відпочивають на надувних пуфиках, ну а Олег Сокірба, як і належить йому «на правах господаря», – приділяє їм увагу.

У «групу підтримки» Олега входить чимало представниць прекрасної половини людства. І деякі з них все ж змушували «сильну половину» відривати свої погляди від «БМВ»))))

Схоже, що Володимир Апостолюк із механіками його команди Sport Car Service цього дня було не до «відволікаючих чинників» – їм би з власним домкратом розібратися)))

Не так часто зустрічається в паддоку момент. Після і без того «непоганої» кваліфікації, де він показав другий час, прямо перед гонкою Вадим Євтушенко вирішив внести останні корективи в налаштування підвіски. На жаль, але вони не допомогли «пробити» оборону Максима Волинця …

Начальнику дистанції Дмитру Фальчуку цього разу довелося виконувати куди більше функцій, ніж зазвичай. Так, після аварії Сергій Бєляєв-Андрій Бондар, він не тільки керував евакуацією автомобілів із траси, але і усуненням «слідів» зіткнення, власноруч допомагаючи прибирати залишки автомобілів із траси. В даному випадку це ліхтар з «вісімки» керівника команди SDrive, полеглий «жертвою» свого ж вихованця!

Як може обійтися альбом з кільцевого паддока без вже майже традиційного фото однієї з вболівальниць Олега Сокірби, яка ну дуже не любить, щоб її знімали ?!)))

А хтось, як «конкуруюча контора» і зовсім «мстить» своєму колезі))) (У даному випадку Вадиму Чайковському). А чому, власне, спортивним фотографам не зняти один одного? Тим більше, за роботою прямо на трасі!

Як і напередодні, трохи травмований після своєї аварії на тестах Павло Мар’яненко приїхав на гонку, щоб підтримати своїх напарників по Smart Racing. І він був мало не першим, хто зустрічав їх відразу після фінішу. А ця підтримка їм була ой як потрібна. На жаль, але в обидва дні пілоти цієї команди замикали пелотон на фініші гонки, займаючи три останніх місця …

Найбільш представницькими або, якщо хочете, – із солідним виглядом, – цього дня були кубки, що вручається як раз за командний залік.

Щоб не затягувати процедуру нагородження, перелік переможців і призерів пишеться за попередніми підрахунками швидко від руки. А поки йде власне нагородження, Головний секретар гонки оформляє вже все в офіційних протоколах на комп’ютері.

Поки виводяться результати, помічник Секретаря Ольга Макаренко займається останніми приготуваннями до нагородження.

Цього разу їй навіть довелося готувати пробки пляшок із шампанським, тим самим «полегшуючи життя» пілотів на подіумі, яким залишалося тільки «вибити» пробки і розприскати його)

І свого роду фото-P.S. в завершенні нашого альбому з паддока 3-го етапу Кубка України з кільцевих гонок. Це самотня й розбита «вісімка» SDrive, на якій цього разу їхав не Владислав Сінані, а засновник і керівник цієї команди Андрій Бондар.

 

Проте, хоча Сергія Юнашева і механіків SDrive чекав її ремонт, включаючи заміну задньої балки, всі вони, як й сам Директор команди, були не сильно засмучені ні самою аварією, ні її наслідками. Адже обидва дні саме пілоти цієї команди більш ніж упевнено займали вершину командного подіуму, досить серйозно випереджаючи за набраними очками єдину конкурентку …

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Вадим Чайковський і автора

 


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest