Німецька марка Audi презентувала одразу дві версії спорткара e-tron GT й новинка має з’явитися вже наступного року.
Процес створення спорткара e-tron GT компанія Audi вже показала минулого місяця, а тепер були продемонстровані дві версії фактично самого e-tron GT та надпотужного RS e-tron GT.
Повнопривідний Audi RS e-tron GT має два двигуни, що виробляють 684 к.с. та розганяють автомобіль до «сотні» приблизно за 3,5 секунди.
Проте «звичайна» версія e-tron GT з тим же двомоторним розподілом (449 к.с. від заднього двигуна й 235 к.с. від переднього) теж може похвалитися вагомими 590 к.с.
GT буде їздити на пневматичній підвісці з адаптивними амортизаторами, що дозволяє регулювати висоту кліренсу на основі режимів руху. Наприклад, в режимі потужності автомобіль опускається на додаткові 2,0–3,0 см, що сприяє збільшенню дальності руху.
Компанія Audi поки не оприлюднила коефіцієнт аеродинамічного опору та дальність електромобіля на одній зарядці, але зазначила, що це перший «Ауді» з плоскою конструкцією шасі.
В якості акумулятора в стандартні пропонується батарея на 93,4 кВт-год, з яких 83,7 кВт-год є корисною ємністю. Вага та розташування акумуляторної батареї дають RS e-tron GT нижчий центр ваги, ніж у Audi R8, який виробляється на тому ж заводі в Неккарзульмі.
Цікаво, що Porsche Taycan. Taycan та e-tron GT мають однакову платформу, а Audi та Porsche фактично розробили автомобілі разом. Таким чином, можна говорити, що електрокар різняться між собою лише в налаштуваннях двигуна, шасі, кермового управління та підвіски.
Одна річ, яку поділяють згадані моделі – це швидка зарядка та можливість попередньої підготовки акумулятора до досягнення точки зарядки на маршруті. Як й Taycan, e-tron GT підтримує 800-вольтний постійний струм із швидкістю зарядки до 270 кВт. Також, як й Taycan, задній двигун має двоступеневу коробку передач.
Audi пропонує 19-, 20- і 21-дюймові колеса, хоча зазначає, що 20-дюймові колеса є найбільш аеродинамічними. Доступна чотириколісна система кермового управління, яка може повертати задні колеса на три градуси. Вона може або повертати задні колеса в протилежному напрямку від передніх на низьких швидкостях, або в тому ж напрямку для зміни смуги руху на більш високих швидкостях.
Гальма доступні у трьох варіантах: традиційні сталеві дискові гальма, керамічні диски з карбонових волокон або сталеві диски з поверхневим покриттям. Як й у більшості електромобілів, гальмування здійснюватимуться як самими гальмами, так й за допомогою рекуперативної гальмівної системи.
Поки автовиробник показав автомобіль лише у камуфляжі, його остаточний серійний дизайн має бути близьким до концепту, який представили на автосалоні в Лос-Анджелесі ще у 2018 році.
Новинка має з’явитися у салонах вже наступного року.
Влітку Audi також представила купеподібний концепт Q4 e-tron Sportback, а кросовер Q4 e-tron стане найдешевшим електричним Audi.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Audi e-tron GT: