Audi представила спортивний електрокар e-tron GT

Автор: Редакція | 05 Лис, 2020
Audi e-tron GT

Німецька марка Audi презентувала одразу дві версії спорткара e-tron GT й новинка має з’явитися вже наступного року.

Процес створення спорткара e-tron GT компанія Audi вже показала минулого місяця, а тепер були продемонстровані дві версії фактично самого e-tron GT та надпотужного RS e-tron GT.




Повнопривідний Audi RS e-tron GT має два двигуни, що виробляють 684 к.с. та розганяють автомобіль до «сотні» приблизно за 3,5 секунди.

Проте «звичайна» версія e-tron GT з тим же двомоторним розподілом (449 к.с. від заднього двигуна й 235 к.с. від переднього) теж може похвалитися вагомими 590 к.с.

GT буде їздити на пневматичній підвісці з адаптивними амортизаторами, що дозволяє регулювати висоту кліренсу на основі режимів руху. Наприклад, в режимі потужності автомобіль опускається на додаткові 2,0–3,0 см, що сприяє збільшенню дальності руху.

Audi e-tron GT
Audi e-tron GT

Компанія Audi поки не оприлюднила коефіцієнт аеродинамічного опору та дальність електромобіля на одній зарядці, але зазначила, що це перший «Ауді» з плоскою конструкцією шасі.

В якості акумулятора в стандартні пропонується батарея на 93,4 кВт-год, з яких 83,7 кВт-год є корисною ємністю. Вага та розташування акумуляторної батареї дають RS e-tron GT нижчий центр ваги, ніж у Audi R8, який виробляється на тому ж заводі в Неккарзульмі.

Цікаво, що Porsche Taycan. Taycan та e-tron GT мають однакову платформу, а Audi та Porsche фактично розробили автомобілі разом. Таким чином, можна говорити, що електрокар різняться між собою лише в налаштуваннях двигуна, шасі, кермового управління та підвіски.




Одна річ, яку поділяють згадані моделі – це швидка зарядка та можливість попередньої підготовки акумулятора до досягнення точки зарядки на маршруті. Як й Taycan, e-tron GT підтримує 800-вольтний постійний струм із швидкістю зарядки до 270 кВт. Також, як й Taycan, задній двигун має двоступеневу коробку передач.

Audi пропонує 19-, 20- і 21-дюймові колеса, хоча зазначає, що 20-дюймові колеса є найбільш аеродинамічними. Доступна чотириколісна система кермового управління, яка може повертати задні колеса на три градуси. Вона може або повертати задні колеса в протилежному напрямку від передніх на низьких швидкостях, або в тому ж напрямку для зміни смуги руху на більш високих швидкостях.

Гальма доступні у трьох варіантах: традиційні сталеві дискові гальма, керамічні диски з карбонових волокон або сталеві диски з поверхневим покриттям. Як й у більшості електромобілів, гальмування здійснюватимуться як самими гальмами, так й за допомогою рекуперативної гальмівної системи.




Поки автовиробник показав автомобіль лише у камуфляжі, його остаточний серійний дизайн має бути близьким до концепту, який представили на автосалоні в Лос-Анджелесі ще у 2018 році.

Новинка має з’явитися у салонах вже наступного року.

Влітку Audi також представила купеподібний концепт Q4 e-tron Sportback, а кросовер Q4 e-tron стане найдешевшим електричним Audi.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Галерея Audi e-tron GT:
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi







Додати свій коментар











Pin It on Pinterest