Автомобільний концерн General Motors змінив логотип на етапі переходу до нової ери електричних автомобілів.
Останнім часом, багато автовиробників вже представили нові логотипи, які замінять старі як у VW, або будуть використовуватись лише для маркетингових цілей, як BMW та Toyota.
GM теж презентував новий логотип й це доволі радикальна зміна, адже звичний блакитний квадрат із великими білими літерами «GM» майже не змінювався з 1960-х років. З тих пір логотип пройшов лише кілька легких оновлень із незначними змінами в затіненні.
Тепер новий логотип GM з’явився навіть з трьома різними стилями, що дозволить використовувати його з різним фоном, як й має бути «за брендбуком» будь-якої компанії.
Transforming the world begins with transforming ourselves. pic.twitter.com/7kCGzWu0Qj
— General Motors (@GM) January 8, 2021
GM заявляє, що логотип було перероблено з метою пожвавлення бренду та створення «першокласного цифрового середовища». Зрозуміло, що компанія бажає «освіжитися», оскільки вона впроваджує модельний ряд електромобілів протягом наступного десятиліття. Ось як GM описує новий логотип у своїй заяві:
«Новий логотип GM має кольоровий градієнт яскравих блакитних тонів, що відображає чисте небо майбутнього з нульовими викидами та енергію платформи Ultium. Закруглені краї та малі шрифти створюють сучасніше вражаюче відчуття. Підкреслення «m» з’єднується з попередніми логотипами GM, а також візуально представляє платформу Ultium. А в мінусовому просторі «m» – кивок у формі електричної вилки».
На додаток до нового логотипу, GM (або ж тепер «gm») представила нову маркетингову кампанію під назвою «Everybody In». Вона покликана мотивувати людей усіма майбутніми електромобілями (Hummer EV, Cadillac Lyriq та іншими) від безлічі брендів GM. Кілька фотографій з кампанії можна побачити у галереї нижче.
«В історії бувають моменти, коли все змінюється. Це точки перегину. Ми віримо, що у такий момент ми маємо впоратись з масовим впровадженням електромобілів, – сказала Дебора Вал, головний директор з маркетингу GM. – На відміну від минулого, ми маємо рішення, можливості, технології та масштаби, щоб пересадити всіх на електромобілі. Наша нова торгова марка та кампанія розроблені з урахуванням цього».
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Autoblog
Галерея кампанії GM з новим логотипом: