BMW вирішила не міняти логотипи на автомобілях

Автор: Редакція | 07 Бер, 2020

Компанія BMW повідомила, що новий логотип, який дебютував на електричному концепті i4, розроблений зовсім не для розміщення на серійних машинах.

Актуальне чорно-біло-синє лого BMW почала використовувати більше 20 років тому. Про зміни в оформленні символу стало відомо напередодні під час презентації концепту i4, проте баварці поспішили пояснити, для чого призначений новий логотип.

Фірмову символіку візуально «полегшили» за рахунок відмови від об’ємності та чорного кільця навколо синьо-білого кола: ця смуга тепер буде прозорою. Оптимізований і спрощений логотип створений, за офіційною заявою, для повнішого та яснішого сприйняття марки її нинішніми та майбутніми клієнтами. І, відповідно, використовуватися буде тільки для комунікаційних каналів BMW.

«BMW стає брендом відносин: новий комунікаційний логотип означає відкритість та ясність. Ми хочемо використовувати цю нову прозору версію, аби запропонувати нашим клієнтам стати частиною світу BMW», – пояснив появу нового варіанту накреслення логотипу віце-президент компанії по роботі з клієнтами Йенс Тімер.

Відповідно, новий символ стане частиною рекламних кампаній фірми, її каналів спілкування з шанувальниками в соцмережах, окрасою виставкових стендів тощо. Однак, згідно з поясненням BMW, він ніколи не буде використовуватися ні на автомобілях, ні в оформленні дилерських центрів компанії.

Цікаво, що аналогічні зміни пережили й «комунікаційні» логотипи обох суббрендів марки – екологічний BMW i та спортивний BMW M.

Нещодавно також стало відомо, що BMW представила концепт електричного седану i4 та спортивні дизельні гібриди 3-ї серії.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Motor1

Галерея нового комунікаційного логотипа BMW:
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest