BMW не відмовиться від суперечливого дизайну

Автор: Редакція | 03 Лют, 2021
Нові BMW M3 та M4 з опціями M Performance

Німецький автовиробник BMW продовжить рухатись у новому дизайнерському напрямку попри критику з боку деяких спостерігачів.

BMW продовжуватиме розвивати свій сміливий новий дизайн автомобілів, незважаючи на те, що критика часто буває «жорстокою», – заявив головний дизайнер компанії виданню Auto Express.




Запуск нового купе 4 серії минулого року приніс із собою шквал негативних відгуків в Інтернеті, головним чином спрямованих на дизайн передньої решітки. Купе започаткувало новий суперечливий дизайнерський стиль, який розпалив триваючі дебати про напрямок дизайнерської мови BMW.

«Для деяких клієнтів, якщо ви з ними зв’яжетесь, важливо виділитись», – сказав головний дизайнер BMW Домагой Дукеч. – Але не можна зробити дизайн, який подобається всім.

Якщо ви займаєтеся цим бізнесом, ви знаєте, як це бути в дизайні. Щодня ви розмовляєте з людьми всередині та за межами компанії, і кожен має свою думку – і різний смак. Якщо ви хочете створити щось, що справді виділяється, це слід виокремити й воно має бути іншим».

BMW M3 та M4 2021 року
BMW M3 та M4 2021 року

Дукеч додав, що не був здивований критикою на адресу дизайну BMW, а замість того, щоб ігнорувати реакцію, BMW слухає, що говорять шанувальники та замовники, і враховує це у процесі оцінки та аналізу дизайнерського відділу.

«Соціальні медіа? Ми їх любимо і ненавидимо з тих самих причин, бо це миттєво і швидко, але це може бути жорстоко, – пояснив Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент із дизайну BMW. – Ми маємо справу з цим так само, як з побажаннями клієнтів – ми їх вбудовуємо в процес проектування».

«Я не пірнаю в деталі, але коментарі можуть бути жорстокими і неприємними. Я чекаю остаточного глобального оцінювання зворотного зв’язку – і ми робимо це за допомогою соціальних мереж. Ми розглядаємо та аналізуємо дані: Звідки вони беруться? Чи це подобається? З якого ринку вони прийшли? Також аналізуються соціальні мережі: хоча ми не знаємо, чи є за цими коментарями реальні клієнти, але ми знаємо, що це справжні голоси, тому ми слухаємо».

BMW Concept i4 2020

Незважаючи на недавню хвилю критики, автовиробник пояснив, що переосмислення напряму дизайну компанії не буде.

Дюкеч додав: «Ми демонструємо BMW як прогресивний та новаторський бренд, який завжди намагатиметься поєднувати парадигму – наприклад, спортивність та елегантність.

У майбутньому це буде щось інше, можливо, розкіш та стабільність. Не існує одного рішення чи рецепту, але ми завжди хочемо зробити автомобіль бажаним і відмінним від інших, тому це не змінить ситуації. Немає необхідності робити інший автомобіль для BMW, бо BMW заслуговує характерних та визначних автомобілів».




Наприкінці минулого року відомий дизайнер Чіп Фуз запропонував змінити решітку BMW M3, але нещодавно BMW представила електричний кросовер iX знову з великою решіткою.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.





Додати свій коментар










Pin It on Pinterest