Компанія Continental показала нову лінійку зимових шин WinterContact TS 870 та TS 870 P.
До зимового сезону 2021/2022 компанія Continental порадувала автовласників новими зимовими шинами лінійки WinterContact – TS 870 (на фото зліва) та її модифікації з іншим малюнком протектора для більших преміум-седанів і SUV – TS 870 P (на фото справа).
Про старт виробництва моделі WinterContact TS 870 вже оголошувалось минулого року, але він був відкладений до 2021 через пандемію COVID-19 і вже наразі автовласникам запропонували дві нові шини.
Лінійка шин Continental WinterContact, як і попередні моделі Continental ContiWinterContact, орієнтована на м’які зими, які в Україні вже звичайне явище. Однак, при створенні цієї моделі необхідно було покращити характеристики шини на зимових покриттях – на льоду та снігу.
Для отримання коротшого гальмівного шляху на льоду малюнок протектора у TS 870 зробили таким, щоб у плямі контакту отримати на 10% більше блоків (у порівнянні з шиною-попередницею TS 860).


Плечові блоки та їхні ламелі у новому протекторі працюють за принципом склоочисників, чіпляючись за мікронерівності на зледенілій поверхні. Також ці блоки більш ефективно розсіюють сльоту з плями контакту.


Більша кількість блоків також підвищила тягове зусилля та зчіпні властивості при русі на прямій та в поворотах. Також у протекторі конструктори зробили снігові кишені, в які «напресовується» сніг. Цей сніг покращує щеплення, використовуючи принцип злипання (прилипання), за аналогією до принципу, коли ліплять сніжки чи снігові баби. Внаслідок цього ефект прилипання снігу до снігу і підвищуються зчіпні властивості при русі по снігу.
Для цих цілей також були змінені кути розміщення 3D ламелей.


Для поліпшення гальмівних властивостей на мокрому асфальті TS 870 та TS 870 P застосували вже відому гумову суміш Cool Chili Compound. Щоб домогтися від шини кращої зносостійкості, тобто щоб підвищити її ресурс, в гумову суміш додали полімерні сполуки. Це також дозволило зменшити опір коченню і як наслідок – знизити витрати палива.


Стійкість до аквапланування шини WinterContact TS 870 інженери підвищили використанням V-подібного малюнка протектора з центральною канавкою зигзагоподібної форми.
А от у TS870P пішли іншим шляхом. Аби забезпечити додаткову безпеку водіям, які встановлюють більш широкі шини, у шині WinterContact TS 870 P розробники вирішили відмовитися від звичайного V-подібного протектора.


Натомість на етапі проектування TS 870 P інженери зупинилася на більш жорсткій конструкції протектора з чотирма широкими кільцевими канавками. Цей інноваційний протектор дуже швидко витісняє воду із плями контакту.
Згідно з Євро-етикеткою шина WinterContact TS 870 за економічністю відноситься до С-класу, а за зчіпними властивостями на мокрому асфальті до класу В. Також у новинки дуже хороший показник акустичного комфорту – рівень шуму всього 70 дБ.


Модель Continental WinterContact TS 870 випускається в популярних типорозмірах з 14 до 21 дюймів. WinterContact TS 870 для середніх та компактних автомобілів пропонують у діапазоні посадкових діаметрів від 14 до 17 дюймів. А для потужних седанів та позашляховиків модель WinterContact TS 870 P у 52-х розмірах від 16-ти до 21-го дюймів. На даний момент вже значна частина типорозмірів цієї моделі шин доступна в Україні.


Також цього року Continental представив новий клас шин із винятковими характеристиками, а більше про індекси шин та вимоги до них в Україні читайте в цьому матеріалі.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.