Американо-італійський концерн FCA оголосив про старт виробництва кросовера Jeep Compass на потужностях в Італії. Крім того, у моделі змінилась моторна лінійка.
Як й писав Motorcar, збирання Jeep Compass почалось на заводі альянсу FCA в італійському місті Мельфі. Кросовер став другою моделлю Jeep (після молодшого Renegade), який для ринків Європи збирають на старому континенті.
Проте, виробник не обмежився переїздом моделі, але й оновив лінійку двигунів і трансмісій, що пропонується на європейському ринку.
Найважливіше нововведення – відмова від системи повного приводу для всіх «Компасів», за винятком гібридної модифікації з позначенням 4xe. Вона оснащується 1,3-літровим турбомотором з електричної «надбудовою», яка й відповідає за обертання задніх коліс.


Силова установка пропонується в двох версіях – на 190 або 240 к.с. і супроводжується батареєю, що забезпечує рух на електротязі в межах 50 км. Зарядити її повністю можна за дві години. Інші кросовери європейського виробництва матимуть привід лише на передню вісь, а двигунів їм зберегли тільки пару.
Перший – це все той же 1,3-літровий турбомотор, але з двома варіантами потужності. Із 6-ступінчастою механікою він розвиває 130 к.с., з 7-діапазонним роботом – 150 к.с. Другим виявився дизель із сімейства MultiJet, який за об’єму в 1,6 л видає 120 к.с. і 320 Нм крутного моменту, і цей мотор супроводжується тільки механікою.
Крім змін у моторній гамі, Jeep Compass отримав відкалібрований підсилювач керма, нові амортизатори в підвісці, модернізовану мультимедійну систему Uconnect з 7 або 8,4-дюймовим монітором, доступ до нових онлайн-сервісів і оновлення гами кольорів кузова та дизайну колісних дисків.
Європейські дилери марки вже відкрили приймання замовлень на новинку за ціною від 28 750 євро.
Раніше стало відомо, що новий Jeep Wrangler «провалив» краш-тест, а виробник може створити конкурента для Suzuki Jimny.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Jeep Compass 2020 року: