Італійська марка Ferrari презентувала плагін-гібридний суперкар 296 GTB із двигуном V6.
Компанія Ferrari додала до модельного ряду середньомоторну «берлінетту» – 296 GTB. Числовий індекс в назві вказує на обсяг (2,992 літра) і кількість циліндрів (6) абсолютно нового V-образного двигуна, який став частиною гібридної силової установки.
Про двигун
ДВЗ зі 120-градусним розвалом циліндрів видає 663 к.с., електромотор – ще 167 к.с. Сумарна потужність системи становить 830 к.с. – як у 812 Competizione з атмосферним V12 та на 110 к.с. більше за восьмициліндровий F8.
Фактично, в актуальній лінійці Ferrari потужніше за 296 GTB буде тільки 1000-сильний SF90. У трансмісії використані восьмиступенева коробка DCT, фірмовий E-Diff, а також мотор-генератор MGU-K.
Нова Gran Turismo Berlinetta вміє їздити тільки на електриці – правда, заряду батареї ємністю в 7,45 кіловат-години вистачить лише на 25 кілометрів шляху з вимкненим двигуном внутрішнього згоряння. При цьому розігнатися можна буде не швидше 135 км/год.
Про розміри та інші цифри
Габарити Ferrari 296 GTB – 4565x1958x1187 мм, колісна база – 2600 мм. Тобто він трохи менший за F8 Tributo, при цьому різниця в відстані між осями складає лише 5 см. «Суха» маса в 1470 кг (з опціональним пакетом Assetto Fiorano, який передбачає, крім зниження ваги, ряд аеродинамічних доробок) розподіляється по осях в співвідношенні 40 , 5: 59,5.
Першу сотню суперкар набирає за 2,9 секунди, другу – за 7,3 секунди, після чого може повністю зупинитися за 107 метрів. Максимальна швидкість перевищує 330 км/год. Коло за фірмовому автодромі Фьорано новий плагін-гібрид проїжджає за 1 хвилину і 21 секунду.
Цифровий інтерфейс
Кабіну Ferrari 296 GTB розробляли на основі концепції повністю цифрового інтерфейсу, вперше реалізованої в інший бензоелектричній моделі з можливістю зарядки від мережі – вищезгаданої SF90 Stradale.
В цілому дизайнери схилялися до мінімалізму, але не відмовилися від ексклюзивної італійської шкіри та інших дорогих оздоблювальних матеріалів.
Вважається, що Ferrari 296 GTB конкуруватиме на ринку з іншим сучасним гібридом із V6 – MaLaren Artura. При цьому в розпорядженні останнього є лише 680 бензоелектричних «конячок».
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Ferrari 296 GTB: