Ferrari запатентувала платформу для електромобіля

Автор: Редакція | 13 Лют, 2022
Ferrari платформа електромобіль 2022

Італійська марка Ferrari подала новий патент на платформу майбутнього електричного спортивного автомобіля.

У середині минулого року генеральний директор Ferrari Джон Елканн підтвердив, що компанія випустить свій перший повністю спортивний електромобіль у 2025 році.

Схоже, Ferrari рухається вперед у процесі розробки, оскільки компанія щойно подала патент на новий електрифікований автомобіль. Платформа спортивного автомобіля ляже в основу майбутнього швидкісного електрокара.

Що відомо?

Ferrari платформа електромобіль 2022
Електромобіль Ferrari. Патентне фото від Auto Express

Патентна заявка Ferrari стосується днища та шасі, де є місце для двох акумуляторних батарей. Планується більший простір у задній частині автомобіля, і широкий плоский простір під салоном, який розроблений так, аби залишити достатньо місця для пасажирів. Обидві батареї прикріплені до власної частини підлоги, яка відокремлена від основного шасі автомобіля і прикручена до автомобіля знизу.

Форма прототипу на патентних ескізах Ferrari також свідчить про те, що його перша повністю електрична модель не буде занадто далеко відходити від мови дизайну, визначеної автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння. Акумулятор і електродвигуни будуть розміщені в задній частині автомобіля, займаючи місце, зазвичай відведене для ДВЗ та коробки передач.

Ferrari платформа електромобіль 2022
Електромобіль Ferrari. Патентне фото від Auto Express

Незважаючи на те, що патентні креслення Ferrari показують, що ця нова платформа була розроблена з урахуванням повністю електричних силових агрегатів, компанія стверджує, що вона залишила достатньо місця в пропонованій архітектурі для гібридного спортивного агрегату з двигуном внутрішнього згоряння.

Платформа лише для електрокара?

Ferrari платформа електромобіль 2022
Електромобіль Ferrari. Патентне фото від Auto Express

Цілком можливо, що спочатку з’явиться ще одна гібридна модель від Ferrari або це станеться приблизно в той самий час, коли марка випустить свій перший електрокар.

Ferrari каже, що в передній і задній частині платформи достатньо місця для розміщення двигуна внутрішнього згоряння. Але, судячи з цих зображень, ця платформа матиме передню частину, подібну до F8 Tributo і 296 GTB, а це означає, що місця для бензинового двигуна спереду не вистачить.

Однак, якщо Ferrari встановить двигун внутрішнього згоряння в цю запропоновану платформу, цілком ймовірно, що він буде розташований позаду пасажирського відсіку, а обмежений простір спереду використовуватиме для розміщення електродвигуна.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Auto Express


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest