Ford закрив виробництво в Бразилії після 101 року роботи

Автор: Редакція | 13 Січ, 2021
Виробництво Ford у Камасарі

Пандемія та кризові заходи зі скорочення витрат змусили Ford закрити три бразильських заводи з 5 тисячами робочих місць.

Американський бренд підтримує свою присутність у південноамериканській країні з 1919 року, коли почалось збирання Model T для місцевого ринку, але радикальний глобальний процес реструктуризації призведе до припинення операцій й скороченню близько 5000 робочих місць, а також зменшення податкових видатків компанії приблизно на 4 мільярди доларів.




Цікаво, але вже після оголошення цієї новини, акції Ford зросли більш ніж на 3%.

Варто відзначити, що це не спонтанне рішення. Два роки тому Ford детально розробив план глобального скорочення витрат на 19 млрд. доларів, включаючи скорочення «надлишку робочої сили», які скорочуються по всій глобальній виробничій мережі. Проте пандемія стала каталізатором закриття.

Президент Ford Південної Америки Лайл Воттерс заявив, що, хоча за останні чотири квартали з’явились «покращені результати», «продовження несприятливого економічного середовища» вимагало заходів.




Виробництво автомобілів на майданчиках бренду в Камасарі та Таубате вже зупинилось, хоча там ще будуть виробляти деталі протягом декількох місяців для підтримки вторинного ринку, тоді як виробнича лінія позашляховиків Troller працюватиме до останнього кварталу цього року.

Виробничі майданчики не будуть негайно зноситись, й Ford заявив, що «сприятиме можливим і розумним альтернативам для зацікавлених сторін придбати наявні виробничі потужності».

Моделі, побудовані в Бразилії, включають суперміні Ka+, який вийшов на європейський ринок у 2019 році, і невеликий позашляховик Ecosport, європейський аналог якого збирають в Румунії (до речі, нещодавно ми писали про тест-драйв цього кросовера).




Ford також виготовляв свої великі пікапи F-4000 та F-350 на заводі в Сан-Бернарду-ду-Кампо, але закрив це виробництво з подібних причин у 2019 році.

Хоча місцеве виробництво зупиняється, Ford заявив, що «обслуговуватиме споживачів у Південній Америці портфелем підключених та електрифікованих автомобілів, включаючи позашляховики, пікапи та комерційні машини з Аргентини, Уругваю та інших ринків».

Центр розробки продуктів компанії в Байя, полігон у Татуї та регіональна штаб-квартира у Сан-Паоло не закриються.

До речі, нещодавно новий Ford Mondeo «засвітився» на виробництві, а сам виробник анонсував електричний фургон Transit.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Autocar





Додати свій коментар














Pin It on Pinterest