Японська компанія Honda одним із останніх вирішила оновити хот-хетч Civic Type R, проте машина не стала потужнішою.
Флагман лінійки оновився за тією ж схемою, що й рестайлінг інших моделей – «цивільних» Civic та «підігрітого» Civic Si, за одним, мабуть, винятком – Type R отримав збільшену решітку радіатора для поліпшення постачання повітрям силовому агрегату. Крім того, хетч отримав ексклюзивний відтінок кузова під назвою Boost Blue.
Читайте також:
- Тест-драйв хетчбека Honda Civic, що почав турбоеру
- Honda поставила на гібриди замість електромобілів
Стосовно ходової частини, то тут однією з найзначніших змін у Honda вважають поліпшену гальмівну систему зі складовими дисками й більш стійкими до стирання колодками, які ще й забезпечують ефективне уповільнення на високих швидкостях. Крім того, Type R отримала змінені характеристики амортизаторів для підвищення комфорту в цивільних режимах їзди й переналаштовану передню частину підвіски, щоб додатково поліпшити керованість.
В інтер’єрі хетча з’явилися нове кермо, обтягнуте шкірою, і змінений важіль КПП із коротшими ходами перемикань, а бортова акустична система навчилася змінювати звучання в залежності від обраного режиму роботи електроніки. Нарешті, переглянуто й наповнення комплектацій: на деяких ринках в стандартне оснащення Civic Type R увійде комплекс систем активної безпеки Honda Sensing.
Двигун спорткара залишився без змін. Це дволітровий надувний агрегат, що розвиває 320 к.с. і 400 Нм крутного моменту, що працює в парі з шестиступінчастою механікою і здатний прискорити хетч до 100 км/год за 5,7 секунди.
Продажі оновленої моделі планується почати в другій половині 2020 року.
Багато хто називає свої моделі «вбивцями Type R», проте японський бренд аж ніяк не воліє коментувати досягнення цих «претендентів».
Джерело: Motor1
Галерея Honda Civic Type R 2020 року: