Hyundai Tucson провалив краш-тест Latin NCAP

Автор: Редакція | 11 Гру, 2021
Hyundai Tucson на краш-тесті Latin NCAP

Базова комплектація кросовера Hyundai Tucson отримала нульовий рейтинг у краш-тесті Latin NCAP.

Одразу потрібно обмовитися, що компактний кросовер, протестований NCAP для Латинської Америки та Карибського регіону, був старшою моделлю, а не новим Hyundai Tucson 2022 року, який був презентований минулого року.

Тим не менш, у Latin NCAP надали свої пояснення стосовно результатів краш-тесту.

Цікаво, що для Latin NCAP тестовий примірник кросовера був придбаний у лютому 2021 року, оскільки офіційні представники Hyundai у трьох відповідних країнах підтвердили, що новий Tucson у Латинської Америки з’явиться щонайменше за 2 роки. При цьому, через різні обставини краш-тест Tucson тривав протягом 2021 року.

Досі актуальний

Hyundai Tucson на краш-тесті Latin NCAP

Попри те, що навіть в Україні вже продається нова генерація Hyundai Tucson, в Латинській Америці та в деяких частинах світу, попередня версія досі актуальна, а отже для покупців результати цього краш-тесту будуть важливими.

Важливо також відмітити, що починаючи з 2020 року вимоги для отримання високих рейтингів за наслідками краш-тесту підвищились й програма Latin NCAP не виняток. Тепер важливими стали системи допомоги водію, системи екстреного гальмування та безпечність по відношенню до інших учасників руху (велосипедистів та пішоходів).

Довгий тест

Hyundai Tucson на краш-тесті Latin NCAP

До речі, саме через безпеку пішоходів й виникла затримка із проведенням тесту.

Враховуючи, що тепер всі автомобілі перевіряються на пасивну безпеку пішоходів, передня частина Hyundai Tucson неодноразово зазнавала аварії. А враховуючи, що був придбаний лише один кросовер, потрібно було замінити лобові частини на нові.

У Latin NCAP повідомили, що для Hyundai на заміну деталей знадобилося понад сім місяців, на відміну від усіх інших транспортних засобів, перевірених агентством на пасивну безпеку пішоходів. Мабуть, це й є ймовірне пояснення стосовно такої тривалості тесту:

Про комплектацію для тесту

Hyundai Tucson на краш-тесті Latin NCAP

Tucson, який випробував Latin NCAP, стандартно поставлявся лише з двома передніми подушками безпеки, плюс в базовій комплектації не поставляється електронний контроль стабілізації чи будь-якими іншими відповідними технологіями.

Кросовер показав гарні результати в захисті дорослих від лобових і бічних ударів, а також у захисті хребта та шиї. Однак відсутність бічних подушок безпеки обмежила від отримання кращих результатів.

Ефективність захисту дітей була погана через дві речі: тільки поясний ремінь доступний на центральному задньому сидінні, адже Hyundai відмовився ставити системи безпеки для дітей (CRS) для тестів.

Захист пішоходів був загалом середнім, але отримав погану оцінку захисту верхньої частини ніг і низький захист голови. Не допомогло справі і відсутність автономного екстреного гальмування, яке може пом’якшити аварію пішоходів.

Latin NCAP зазначив, що запропонував корейському автовиробнику протестувати новий Hyundai Tucson, але той відмовився.

Раніше кросовер Renault Duster провалив краш-тест Latin NCAP, а нещодавно Renault Zoe та Dacia Spring провалили краш-тест Euro NCAP.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest