Renault Zoe та Dacia Spring провалили краш-тест Euro NCAP

Автор: Редакція | 08 Гру, 2021
Renault Zoe краш-тест Euro NCAP

Одразу два електромобілі Renault Zoe та Dacia Spring отримали мінімальні оцінки від Euro NCAP.

Euro NCAP проводить краш-тести з метою підвищення безпеки з 1997 року, але лише в 2001 році він присвоїв автомобілю максимальний п’ятизірковий рейтинг. Й це була Renault Laguna.

Тепер французький автовиробник знову увійшов в історію, але з інших причин. Електричний міський автомобіль Zoe – це третя модель, яка коли-небудь отримала нульовий рейтинг, після Fiat Panda у 2018 році та Punto роком раніше.

Renault Zoe

Renault Zoe краш-тест Euro NCAP

Технічно Zoe знаходиться у другому поколінні, але це фактично оновлена версія оригінальної моделі, випущеної близько десяти років тому. Іншими словами, хетчбек з нульовими викидами має поважний вік, але справа не лише в ньому.

Наприклад, оновлена модель, випущена у 2020 році, втратила бічні подушки безпеки, встановлені на сидіннях, на користь «менш ефективної» подушки безпеки, яка призначена лише для грудної клітки, що спричинило «погіршення захисту пасажирів».

Euro NCAP зазначає, що Renault Zoe Mk2 «пропонує поганий захист під час ДТП загалом, поганий захист уразливих учасників дорожнього руху та не має значущої технології уникнення аварій, що дискваліфікує його для будь-яких зірок».

Слід зазначити, що серйозність цих випробувань значно зросла з роками, і результат «Зої» ілюструє ці зміни. Коли електрокар тестували ще у 2013 році, то він отримав оцінку в п’ять зірок. Через вісім років вона втратила їх усіх.

Електромобіль також був покараний за відсутність стандартного автоматичного екстреного гальмування, але Renault встановить AEB як стандартне обладнання з 1 березня 2022 року. Крім того, Euro NCAP розкритикував модель через відсутність стандартного попередження про виїзд зі смуги і пояснив, що автомобіль міг би отримати принаймні зірку, якщо б на ньому все ще були встановлені бічні подушки безпеки.

Dacia Spring

Dacia Spring на Euro NCAP 2021

Досить несподівано, але Dacia Spring показала себе краще за Zoe, оскільки їй вдалося здобути одну зірку. Найдешевший електромобіль в Європі – це, по суті, Renault Kwid City K-ZE, виготовлений у Китаї та трохи оновлений для Старого континенту. Тим не менш, в Euro NCAP не стримували критики для електричного кросовера:

«Його продуктивність у краш-тестах є абсолютно проблематичною, з високим ризиком небезпечних для життя травм грудної клітки водія та голови заднього пасажира під час фронтальних краш-тестів і граничного захисту грудної клітки при боковому зіткненні. Посередні показники аварійності та погана технологія запобігання аварії призводять до оцінки в одну зірку».

Міхіл ван Ратінген, генеральний секретар Euro NCAP, висловив свою стурбованість: «Ці автомобілі не лише не забезпечують жодної помітної активної безпеки в стандартній комплектації, але й захист пасажирів гірший за будь-який транспортний засіб, який ми бачили протягом багатьох років. Це цинічно запропонувати споживачеві доступний зелений автомобіль, якщо він коштує більшого ризику травм у разі аварії».

Далі він сказав, що електромобіль такого ж розміру може бути вражаюче безпечним, похваливши Fiat 500e і його п’ятизірковий рейтинг в оцінці Green NCAP.

До речі, це не перша проблема моделей Renault на краш-тестах. Раніше Renault Duster провалив краш-тест Latin NCAP, а Dacia Sandero отримав дві зірки на краш-тестах Euro NCAP.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest