У Mitsubishi готові переглянути свою присутність на ринку США

Автор: Роман Галімон | 29 Чер, 2020

Японський автовиробник Mitsubishi аналізує ситуацію щодо своєї присутності на ринку США та незабаром має оголосити план заходів щодо модельного ряду в Північній Америці.

Як Motorcar писав раніше, Mitsubishi поки є єдиною компанією альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, яка не оголосила про свої плани щодо моделей та їхнього розвитку найближчими роками.

Проте генеральний директор Mitsubishi Такао Като нещодавно зазначив, що нова стратегія японського виробника буде менш зосереджена на великих світових ринках, де бренд має гірші показники.




Звертаючись до інвесторів під час щорічних зборів акціонерів Mitsubishi, Като заявив, що автовиробник продовжить працювати на таких мегаринках, як Європа та Китай. Проте він не згадав ані про Північну Америку, ані США.

Пізніше видання Automotive News зазначило, що компанія підтвердила бажання залишитись на ринку США, який теж вважає мегаринком.

Відповідно до плану компанії під назвою «Селекція та концентрація», автовиробник позначив Північну Америку та Китай як два регіональних напрямки.




«Незважаючи на те, що ми збільшили обсяг продажів на мегаринках, ми ще не досягли рівня очікуваного прибутку, – сказав Като. – Ми прагнемо збільшити продажі в регіонах, де ми можемо запропонувати свою основну продукцію. Ми поступово зменшимо свою лояльність до мегаринків».

Відповідно до стратегії зазначеного альянсу, Mitsubishi збільшить свої зусилля на таких ринках, як Південно-Східна Азія та Океанія, де має найкращі показники продажів. При цьому більше ресурсів буде спрямовано на розробку популярних у цих регіонах транспортних засобів, до яких належать пікапи, позашляховики та мікроавтобуси.

Плани стосовно мегаринків (США, Європа та Китай) компанія поки не оголосила, а це говорить, що поки не варто чекати на суттєво зміну в стратегії, адже, очевидно, вони не стануть головним пріоритетом зараз.




Згідно з новим планом регіонального покриття альянсом Renault-Nissan-Mitsubishi, Nissan візьме на себе лідируючі позиції в США та Китаї, а Renault очолить бізнес у Європі. Mitsubishi відповідатиме за Південно-Східну Азію та Океанію.

Раніше були припущення, що Mitsubishi може залишити Європу, а новий Mitsubishi Outlander отримає мотори від Nissan.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Галерея Mitsubishi Engelberg Tourer:
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi
Фотограф: Mitsubishi





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest