Німецький седан Opel Insignia не отримає продовження наступної генерації, а перетвориться на кросовер за два роки.
Попит на кросовери змусив компанію Stellantis переглянути плани розвитку бренду Opel (Vauxhall в Британії) й наступне покоління Insignia із ліфтбека трансформується у кросовер із значним кліренсом.
Британське видання Auto Express стверджує, що такий перехід станеться 2024 року.
Спільна платформа


Очікується, що наступна Insignia базуватиметься на платформі eVMP, яку отримають майбутні кросовери Peugeot 3008 і 5008. Таким чином, кросовер буде доступний з вибором електричних силових агрегатів, пропонуючи запас ходу від 400 до 640 км, залежно від акумуляторної батареї та двигунів.
Архітектура eVMP сумісна з акумуляторами ємністю від 60 кВт-год до 100 кВт-год – і, ймовірно, матиме широкий діапазон конфігурацій електродвигунів, починаючи з передньопривідної силової установки на 134 кінські сили від Corsa-e і закінчуючи 335 к.с. двомоторної системи повного приводу від флагмана.
Не лише електричний
Проте, буде створений не лише електричний кросовер Opel Insignia, але й гібридні версії, адже шасі Stellantis eVMP (перероблена версія існуючої платформи EMP2) зможе запропонувати гібридну системи.
Opel (та споріднені марки Citroen і Peugeot) не оприлюднив жодних подробиць про систему PHEV, призначену для його автомобілів наступного покоління. На даний момент компанія використовує 1,6-літровий агрегат потужністю 296 к.с. з акумулятором ємністю 13,2 кВт-год, що забезпечує максимальну дальність ходу близько 64 км. Однак моделі наступного покоління бренду можуть підвищити ефективність.
Видання Auto Express створила рендерні зображення можливого вигляду кросовера Insignia й припускає, що автомобіль розміститься десь між позашляховиком та мінівеном. Можливо, новинка навіть буде чимось схожа із новим кросовером Citroen C5 X.
Нинішній Opel Insignia отримав оновлення минулого року, а це означає модель протримається щонайменше три роки на ринку. За цей час Peugeot має запустити нові 3008 і 5008, а потім передати напрацювання німецькому бренду.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.