Кросовер Opel Mokka модельного 2021 року пройшов через «лосиний тест», проте автомобіль показав посередній результат.
Opel представив нове покоління кросовера Mokka, яке отримало суттєво змінений дизайн у порівнянні з попередником. До речі, автомобіль вже доступний в Україні та відомі його комплектації.
Проте іноді варто знати не лише ціни на технічне оснащення, але на що здатний кросовер.
Видання KM77.com традиційно проводить випробування нових моделей й зокрема провело «лосиний тест» Opel Mokka із ДВЗ. Результати стосовно електричної версії Mokka-e будуть оприлюднені окремо.
«Лосиний тест» передбачає, що тестований автомобіль імітує намагання уникнути зіткнення з перешкодою, яка несподівано виникає на дорозі (зазвичай у країнах Скандинавії йдеться про тварини або, якщо конкретно, то лося). При цьому в тесті водій має двічі швидко змінити смугу руху, а машина залишитись у межах, що виділені конусами.
Враховуючи назву видання KM77.com, стає зрозумілим їхній орієнтир на еталону швидкість тесту – 77 км/год.
Тим не менш, перша спроба із Opel Mokka була здійснена на швидкості 78 км/год, але кросовер заїхав у другий сектор із великим креном, а в останньому секторі збив майже всі конуси.
Найкраща спроба була здійснена з показником спідометра 76 км/год, хоча при цьому автомобіль теж сильно зносило при намаганні змінити смугу.
Інші спроби на швидкостях 78 та 79 км/год теж не завершились успіхом й у додаткових матеріалах зазначається, що Opel Mokka має доволі тверду підвіску, яка добре працює на швидких прямих, але не зовсім своєчасно реагує в поворотах.
Хоча навіть ці результати німецького кросовера виглядають значно краще за «лосиний тест» Hyundai Tucson або навіть Toyota RAV4.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Галерея Opel Mokka 2020 року: