Porsche не вважає Tesla прямим конкурентом

Автор: Роман Галімон | 18 Кві, 2020

Німецький бренд Porsche заявив, що не вважає американського виробника Tesla прямим конкурентом, й пояснив причини.

Електрокар Porsche Taycan став першим кроком у масштабному русі німецької марки до електрифікації. І цей рух передбачає появу декількох моделей, як, наприклад, «кросоверну» версію Taycan Cross Turismo (яка надійде у продаж наступного року), повністю електричну версію позашляховика Macan та навіть електричний 718. Тому не дивно, що через появу всіх цих електрокарів у майбутньому, з’являються аналогії з Tesla.

Як тут не згадати історію, коли Model S намагалася побити рекорд Taycan на Нюрбургринзі, проте офіційних доказів так й не було надано.

Але у Porsche й зазначають, що американський автовиробник електрокарів ніколи й був їхнім конкурентом.

В інтерв’ю виданню Automotive News керівник департаменту розробок та досліджень Porsche Майкл Штайнер сказав, що не вважає Tesla прямою загрозою. На його думку, на відміну від Porsche, Tesla «орієнтується на масовий попит».

При цьому Штайнер зазначив, що Porsche ніколи не буде орієнтуватися на масовий ринок автомобілів, як наприклад Model 3.

«Хоча люди люблять ставити нас один проти одного, ми не вважаємо Tesla прямим конкурентом, – сказав Штайнер.  – На прикладі Model 3 зрозуміло, що вони агресивніше орієнтуються на масовий сегмент».




Варто додати, що ці слова знаходять підтвердження у цінах на Taycan, й тут Porsche не збирається дотримуватися підходу Tesla. Базовий Taycan коштує від 103 800 доларів в США, а комплектації Turbo та Turbo S коштують 150 900 доларів та 180 000 доларів відповідно. Тим часом Tesla просить лише 39 990 доларів за Model 3, а найближчий конкурент Taycan, Model S, коштує 79 990 доларів.

При цьому в Porsche вважають за краще використовувати інші ємності акумулятора. Штайнер зазначає, що компанія задоволена тим, що не є лідером у галузі; адже найефективніший Taycan може проїхати лише 323 км (за циклом EPA) порівняно з Tesla Model S, яка проїде 600 км у топовій комплектації. Натомість Porsche обіцяє менші та легші акумулятори, які можуть заряджатися швидше.




«На нашу думку, такі високі ємності батарей, які можна встановити на Model S, не є ідеальними з точки зору стійкості. Ми віримо в менші й легші, а отже дешевші акумулятори, які можна швидше заряджати. Це не наше прагнення – бути лідером в електричному сегменті».

Цікаво, що наприкінці минулого року у Porsche розповідали, що не вірять у створення електричного гіперкара.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Porsche Taycan:
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche
Фотограф: Porsche





Додати свій коментар













Pin It on Pinterest