Renault зробить Duster гібридним та доступним

Автор: Редакція | 20 Вер, 2021
Dacia Bigster 2021 року

Автомобільна Група Renault планує перетворити кросовер Duster на гібридну модель, проте ціна компактного позашляховика має залишитись доступною.

Кросовер Duster виготовляється на заводі Dacia, який входить до Групи Renault, та досі залишається доволі бюджетним автомобілем й навіть нещодавно отримав рестайлінг.




Тим не менш, нова генерація «Дастера» вже розробляється й, за припущеннями, новинка отримає нову платформу, яка надасть румунському флагманському позашляховику можливості гібридизації та навіть електрифікації. Все буде здійснено в рамках стратегії «Ренолюція» материнської компанії.

Гібридний, але бюджетний

Dacia Bigster 2021 року

Нещодавно керівник продуктів Duster Жульєн Фері з інтерв’ю виданню Autocar натякнув, що румунський кросовер може отримати ті самі якості, що й новий Nissan Juke, адже японський «паркетник» побудований на спільній платформі CMF-B Альянсу Renault-Nissan-Mistubishi. Проте «Дастер» має залишитись у своїй бюджетній ніші.

«Його роль у компанії – забезпечити дуже гарне співвідношення ціни та якості, – сказав Фері. – Він повинен орієнтуватися на клієнтів, котрі шукають просту машину, яка може їздити бездоріжжям».

Феррі підкреслив, що позашляхові здатності Duster будуть пріоритетом для наступника нинішньої моделі, адже актуальна повнопривідна версія Dacia Duster є одною із найдешевших пропозицій на ринку.




Але є одна проблема

Dacia Bigster 2021 року

Єдиним нюансом, що поки вбачається, є платформа, яку може отримати новий Duster.

Відомо, що вже декілька моделей Dacia отримали архітектуру CMF-B: зокрема, це Logan, Sandero та нещодавній дебютант – позашляховий універсал Jogger.

Проте наступне покоління Duster створюватиметься вже під використання плагін-гібридної силової установки, що й на аналогічному кросовері Renault Captur, та для електричної версії, для якої потрібна платформа CMF-BEV, як на новому Renault 5.

Й хоча CMF-BEV тісно пов’язана зі звичайною структурою CMF-B, що робить можливим виробництво автомобілів навіть на одній лінії, проте CMF-BEV має лише передній привід й поки не сумісна з двомоторними силовими агрегатами з повним приводом.




Альтернативою може стати більша конструкція CMF-EV, яка має з’явитись на майбутньому електричному кросовері від спортивного бренду Alpine. Проте питання знову ж таки у вартості.

На разі, під брендом Dacia поки продається лише один електрокар Spring, що збирається фактично в Китаї та є одним із найдешевших електромобілів у Європі.

Крім того, Dacia також збирається представити до 2025 року новий позашляховик C-сегмента під назвою Bigster, який має стати конкурентом для Nissan Qashqai та Volkswagen Tiguan. Він також використовуватиме платформу CMF-B та різні типи двигунів: від звичайних ДВЗ до гібридних, з потенціалом переходу на повністю електричну версію.

До речі, раніше інше видання вже уявляло новий Dacia Duster у новому дизайні, а у серпні Renault представила оновлений Duster в Україні.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest