Volkswagen запропонував «дизелі» на парафіновому паливі

Автор: Редакція | 16 Гру, 2021
Логотип Volkswagen TDI

Німецький автовиробник Volkswagen не відмовляється від дизельних двигунів й запропонував для них парафінове пальне.

Компанія Volkswagen офіційно оголосила, що останнє покоління чотирициліндрових дизельних двигунів схвалено для використання з парафіновим паливом (нещодавно розробленим дизельним паливом, яке містить біокомпоненти).

За словами автовиробника, використання парафінового палива має дозволити істотно зменшити викиди вуглецю – приблизно на 70-95 відсотків у порівнянні зі звичайним дизельним паливом.

Коли з’явиться парафінове паливо?

У прес-релізі німецька марка також повідомляє, що всі моделі VW з чотирициліндровими дизельними двигунами (TDI), поставлені з кінця червня цього року, схвалені для роботи на парафіновому дизельному паливі відповідно до європейського стандарту EN 15940. Ці моделі включають Tiguan TDI, а також восьме покоління Golf у версії GTD.

«Завдяки використанню екологічно чистого палива в затверджених моделях Volkswagen ми даємо можливість клієнтам по всій Європі значно зменшити викиди CO2, щойно паливо стане доступним на місцевому рівні. Наприклад, використання парафінового палива є розумним додатковим варіантом, особливо для компаній зі змішаним автопарком, який складається з моделей з електричним і звичайним приводом», – сказав професор Томас Гарбе, керівник відділу бензинового та дизельного палива Volkswagen.

Виробництво

Парафінове паливо виробляється з біологічних залишків і відходів, таких як гідроочищена рослинна олія (HVO). Ці види біопалива, такі як HVO, вже доступні на ринку й, за прогнозами, протягом наступних десяти років їхня частка на енергетичному ринку Європи збільшиться до 20-30 відсотків.

Прикладами парафінового дизельного палива, вже доступного на ринку, є дизельне паливо C.A.R.E, NEXTBTL і HVO.

Існує також набагато більш поширений дизельний варіант, який уже доступний й до якого додано парафінові компоненти. Стверджується, що воно відповідає вимогам стандарту EN590. Прикладами є Diesel R33, V-Power Diesel, OMV MaxMotion та Aral Ultimate Diesel. Всі двигуни з дизельним пальним, включаючи старі, можуть використовувати останній тип дизеля.

До речі, у серпні BMW переробила кросовер X5 на водневий, а раніше Mazda приєдналась до європейського альянсу синтетичного палива.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest