Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував свій перший серійний електричний кросовер ID.4.
Новинку для глобального ринку розсекретили одночасно на декількох континентах й вже відомо, що для Північної Америки, Європи та Китаю будуть організовані окремі виробництва.
Дизайн Volkswagen ID.4 нагадує хетчбек ID.3 та є вже другим представником ID-лінійки. Технічно кросовер також близький до Skoda Enyaq, оскільки всі ці (і багато інших) моделі концерну будуть побудовані на платформі MEB, розробленої спеціально для електромобілів.
Німецький позашляховик вийшов трохи коротшим та нижчим за чеський (4584x1852x1612 мм проти 4669x1879x1616 мм) й поступився йому в обсязі багажника (543 проти 585 літрів), а також в аеродинамічній ефективності кузова (коефіцієнти лобового опору – 0,28 і 0,27). При цьому колісні бази у цих машин однакові – 2,77 метра.
Варіанти для Сполучених Штатів і Європи розрізняються назвами і складом комплектацій, доступними кольорами кузова й іншим, хоча спочатку машини експортуватимуть зі Старого Світу в Новий, бо виробництво в Цвіккау вже організовано, а в місті Чаттануга його локалізують лише у 2022 році.
При цьому незалежно від ринку збуту перші електромобілі з обмеженої серії ID.4 1st Edition отримають єдиний 204-сильний електромотор на задній осі та батарею на 82 (споживаних – 77) кВт-години.
Європейські продажі почнуться в четвертому кварталі 2020 року. Покупцям із США доведеться чекати 2021-го, проте саме американський офіс першим оголосив ціни – від 39 995 доларів (до речі, як й прогнозувалось) до федерального вирахування в 7,5 тисячі.
При цьому топова комплектація 1st Edition обійдеться в 43 995 доларів, а 306-сильна повнопривідна версія – у 43 695 доларів. Після організації місцевого виробництва Volkswagen of America розраховує знизити початкову ціну до 35 000 доларів.
Залежно від ринку та рівня оснащення електрокросоверу пропонуватимуть звичайні світлодіодні або матричні фари, диски на 19, 20 або 21 дюйм, регульована підвіска, система вибору режимів руху, панорамний дах, мультимедійні системи з тачскрінами на 10 і 12 дюймів, голосове керування, двозонний клімат-контроль, крісла з електрорегулюванням, масажем і пам’яттю, всілякі онлайн-сервіси, асистенти водіння IQ.Drive, не менше шести подушок безпеки.
Як й у випадку з ID.3, програмне забезпечення ID.4 оновлюється «по повітрю», тому деякі опції можна буде придбати вже після покупки самої машини.
Нещодавно ID.4 вже продемонстрував позашляхові якості, показав інтер’єр , а також розкрив коефіцієнт аеродинамічного опору.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: Motor1
Галерея Volkswagen ID.4: