Німецька компанія Volkswagen розкрила коефіцієнт аеродинамічного опору свого електричного кросовера ID.4, який виявився гіршим за показник Tesla Model Y.
Концерн Volkswagen опублікував свіжі тізерні зображення електричного кросовера ID.4, який надійде у продаж в Європі наступного року. Фактично, жодних сюрпризів із приводу зовнішності моделі більше вже не буде.
Також компанія розкрила коефіцієнт лобового аеродинамічного опору Cd для ID.4. Цей параметр дорівнює 0,28, про що в Volkswagen говорять з неприхованою гордістю.
Читайте також:
- Volkswagen натякнув на яскравий дизайн електрокросовера ID.4
- «Прокачаний» електрокросовер Volkswagen ID.4 може отримати приставку GTX
- Електричний кросовер VW ID.4 коштуватиме менше 40 000 доларів
За мірками бензинових кросоверів, це дійсно непоганий показник. Однак серед електрокарів, які позбавлені необхідності мати спереду високий капот і велику радіаторну решітку, 0,28 – далеко не рекорд. Так, близький за величиною до ID.4 кросовер Tesla Model Y має коефіцієнт аеродинамічного опору всього 0,23.
Компанія вчергове підкреслила, що завдяки низькому опору повітря ID.4 зможе проїжджати на одному заряді більше 500 кілометрів за циклом WLTP. Ймовірно, йдеться про модифікації з топової батареєю робочою ємністю 78 кіловат-годин.
Для порівняння, запас ходу Tesla Model Y з топової батареєю, робоча ємність якої оцінюється в 75 кіловат-годин, за WLTP становить 505 кілометрів.
До речі, нещодавно кросовер Volkswagen ID.4 «розкрили» в Китаї, а також пізніше кросовер Volkswagen ID.4 з’явився на нових зображеннях.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook та Twitter.
Джерело: InsideEVs
Галерея тізерів Volkswagen ID.4: