Volkswagen натякнув на яскравий дизайн електрокросовера ID.4

Автор: Редакція | 21 Сер, 2020
Volkswagen ID.4 (тізер)

Німецький виробник Volkswagen продовжив кампанію з презентації електричного кросовера ID.4 та «зобразив» його в яскравому дизайні.

В той час як перший електрокросовер Skoda Enyaq iV вже має дебютувати 1 вересня у Празі, про дебют його старшого родича Volkswagen ID.4 поки невідомо нічого. Дотепер у VAG виникали проблеми із платформою MEB, на якій будуть побудовані не лише вищезгадані кросовери, але й новий хетчбек ID.3.

Фактично, продажі електричного хетча ID.3 відклали майже на півроку через проблеми із софтом й лише тепер марка оголосила про старт постачання вже оплачених машин покупцям. Проте останні оновлення до машин все ще будуть «долітати через повітря», тобто інтернет.




Отже, здається, поки у VAG не переконаються у безпроблемності ID.3 та Enyaq iV, чекати на презентацію та продажі ID.4 не варто. Компанія й надалі продовжить «дражнити» нас тізерами.

Й як раз на чергових ілюстраціях були продемонстровані матричні фари IQ.Light, які, швидше за все, будуть опціональними. Для Enyaq iV такі ж фари були презентовані нещодавно.

Також виробник схематично зобразив передню та задні частини, включаючи зарядний порт, фрагмент салону з дисплеєм за триспицевим кермом. Хоча до цього Volkswagen вже показував куди реалістичніші комп’ютерні зображення машини, не говорячи вже про безліч шпигунських фото з тестів, де новинку можна було розгледіти вздовж і поперек.




З відомих фактів можна відзначити, що Volkswagen ID.4 буде глобальною моделлю: її виробництво налагодять в Європі, США і Китаї.

До речі, китайські медіа вже публікували цього літа фотографії кросовера у виконанні для свого ринку, причому там готують одразу дві версії – ID.4 X та ID.4 Crozz. Першу випускатиме спільне підприємство SAIC-VW, другу – FAW-VW. При однаковій колісній базі в 2765 мм X-варіант буде трохи довшим і вищим, обидва отримають єдиний 204-сильний електромотор на задній осі.




Повнопривідний варіант Volkswagen ID.4 надійде в продаж після задньопривідного. Швидше за все, як й у «Еньяка», його віддача буде варіюватися: 265 к.с. для звичайного кросовера і 306 к.с. – для «зарядженого». Виробництво електромобіля для європейського ринку налагодять на заводі Volkswagen в Емдені.

До речі, нещодавно в мережі з’явились зображення кросовера-купе Tiguan X, а новий Volkswagen Golf R також «розкрили» до прем’єри.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Джерело: Motor1

Галерея тізерів Volkswagen ID.4:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest