Новий Volkswagen Tiguan подолав «лосиний тест»

Автор: Редакція | 29 Гру, 2020
Volkswagen Tiguan кросовер 2020 лосиний тест

Оновлений кросовер Volkswagen Tiguan випробували на вже відомому «лосиному тесті» й німецький паркетник добре впорався з цією вправою.

«Лосиний тест» давно відомий тим, що іноді створює суттєві проблеми іміджу автомобіля, адже виробникам доводиться пояснювати, чому їхнє авто не може впоратися з таким доволі простим випробуванням.




Під час цього тесту імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі, а враховуючи регіон виникнення тесту (а придуманий він був з можливою появою справжнього лося, що буває досить часто в Скандинавії) – його назва зрозуміла.

Тестований автомобіль при цьому має уникнути зіткнення та двічі швидко змінити смугу руху. Але вдається не всім машинам, а точніше не на будь-який швидкості. Наприклад, нова потужна версія Toyota RAV4 нещодавно не пройшла цей тест, як до речі й оновлені універсали Volkswagen та Skoda.

Проте іноді справа тут не лише в механіці, а в налаштуваннях електронних засобів безпеки, які й допомагають правильно виходити з нестандартних ситуацій.

Volkswagen Tiguan R-Line 2020 року
Volkswagen Tiguan R-Line 2020 року

Отже видання km77.com, в назві якого вже визначена еталона швидкість подолання тесту (77 км/год), вирішило протестувати оновлений Volkswagen Tiguan.

Спочатку, звісно, була взята менша швидкість (75 км/год), з якої кросовер впорався на відмінно. При цьому видання зазначило, що дуже гарно спрацювала система ESC, яка уповільнила автомобіль при вході у поворот.

Наступна спроба буда вже здійснена на відмітці 77 км/год, й ESC знову виконала свою роботу й автомобіль пройшов траєкторію тесту без торкання конусів.

Проте вже на третій спробі при швидкості 78 км/год, кросовер почало розгойдувати при вході у перший поворот, був зачеплений перший конус й далі тест був провалений.

Хоча, як відзначають у відео, проходження «лосиного тесту» на швидкості у 77 км/год є дуже гарним показником. При цьому, кросовер долав тест із невеликим креном й дозволяв водію контролювати ситуацію.




Також Tiguan випробували у слаломі й відзначили, що він їхав між конусами відносно повільно. Але, як під час маневру ухилення, електронні засоби стійкості діяли майже постійно, даючи водієві відчуття відсутності плавності в змінах опори.

До речі, оновлений Tiguan нещодавно був представлений в Україні, а у Китаї з’явилась версія кросовер-купе Tiguan X.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Галерея Volkswagen Tiguan R-Line 2020 року:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest