Європа випередила Китай за проданими електрокарами

Автор: Роман Галімон | 18 Сер, 2020

Протягом перших семи місяців 2020 року в Європі було продано більше електрифікованих машин ніж у Китаї.

Китай, в якому 2018-го року понад 1,2 млн. нових електрокарів знайшли власників, незмінно є найбільшим світовим ринком споживання електрифікованих транспортних засобів.

Проте за даними Autocar, західноєвропейський автомобільний ринок, до складу якого входять країни-члени ЄС, а також Ісландія, Норвегія та Швейцарія, спожив 500 000 електрифікованих машин (акумуляторних електромобілів (BEV) та плагін-гібридів (PHEV)) протягом першої половини 2020 року. Це на 14 000 більше за ринок Китаю за той самий період.




Одним із факторів вважається збільшення субсидій від держави на придбання нових електрокарів, а також податкові пільги для виробників. Особливо, відзначається Німеччина та Франція.

В той же час, скорочення Китаєм субсидій для своїх громадян та підприємств, у намаганні зробити автовиробників більш незалежними, призвело до негативного ефекту.

Цікаво, що за перші сім місяців цього року в Європі було придбано 231 000 гібрид, що вдвічі перевищує кількість проданих у Китаї (108 000), але в Піднебесній було продано більше акумуляторних електромобілів: 378 000 проти 269 000 в Європі.




За оцінками, кількість проданих електрокарів в Європі цього року має перевищити мільйон. Тим більше, на ринок незабаром має вийти чимало новинок, зокрема, хетчбек сімейства Volkswagen ID. 3, який у вересні надійде у продаж.

Проте й в Китаї плануються новинки. Минулого року Tesla відкрила завод із виробництва Model 3 на своїй Гігафабриці у Шанхаї, яка здатна виробляти 500 000 машин на рік, і якщо навіть п’ята частина цієї кількості буде продана, Китай поверне своє місце головного ринка електрокарів.

До речі, нещодавно Renault Zoe очолив рейтинги бестселерів на ринку електрокарів Європи за перше півріччя та обійшов основних конкурентів Tesla Model 3, електричну версію Volkswagen Golf та Nissan Leaf.

Раніше також повідомлялось, що у Німеччині почався бум на електрокари, а у Renault зрозуміли вигоди від вчасної появи другого покоління Zoe.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Галерея запуску завода Volkswagen ID.3:
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen
Фотограф: Volkswagen





Додати свій коментар











Pin It on Pinterest