Французький бренд Citroёn продовжив втілювати оголошену стратегію електрифікації та представив новий електрокар у лінійці – фургон е-Jumpy.
Новий Citroёn Jumpy, який дебютував у 2016 році й дотепер вже реалізований в кількості майже 145 тис. одиниць, ступив у новий етап розвитку. Тепер він став повністю електричним в рамках стратегії з електрифікації.
Візуально новинка відрізняється лише зарядним портом, який розташований на лівому передньому крилі. Серед дизайнерських елементів, які виділяють електричну версію, слід зазначити оригінальну панель замість традиційної решітки радіатора, а також логотипи «е» спереду та ззаду.
Два акумулятора, два варіанта запасу хода
Там само, як Peugeot e-Expert та Opel Vivaro-e на моделі Citroёn використано універсальну платформи ЕМР2 від Групи PSA.
Електрична версія фургона Jumpy пропонується з двома тяговими акумуляторами:
– акумулятор 50 кВт-год забезпечує запас ходу 230 км згідно за WLTP, складається з 18 модулів, пропонується для трьох варіантів кузова (XS, M, XL);
– акумулятор 75 кВт-год забезпечує запас ходу 330 км згідно за WLTP, складається з 27 модулів, пропонується для трьох варіантів кузова (XS, M, XL).
Гарантія на тяговий акумулятор і силову установку становить 8 років або 160 тис. км.
Зовнішні розміри кузова і внутрішній простір
Фургон Citroёn е-Jumpy доступний в трьох варіантах довжини кузова: XS, M, XL. Компактна версія XS має довжину 4,6 м та корисний внутрішній об’єм 5,1 куб. м.
Більшість версій Citroёn е-Jumpy мають висоту до 1,9 м – для того, щоб фургон міг проїхати на підземні паркінги торговельних і офісних центрів.
Водіння та управління
Електричний двигун розвиває потужність 100 кВт (136 к.с.) і крутний момент 260 Нм. Максимальна швидкість досягає 130 км/годув будь-якому з трьох режимів руху, які перемикаються селектором в салоні електромобіля: Normal, Есо, Power
Крім того, Citroёn е-Jumpy пропонує 15 корисних систем, функцій і технологій для допомоги водієві під час щоденних поїздок. Вони забезпечують безпеку під час руху, роблять більш зручним процес завантаження/розвантаження речей, додають комфорт для водія й деякі є унікальними для даного сегмента.
Серед них варто відзначити: сенсорне відкривання і закривання бічних дверей, проекційний дисплей, камера заднього виду, безключевий доступ, система автоматичного екстреного гальмування, функція допомоги при старті на підйомі, моніторинг уваги водія, контроль рядності руху, попередження про можливість зіткнення, нагадування про необхідність перерви в далекій дорозі, система допомоги при їзді бездоріжжям, інтелектуальне автоматичне керування дальнім світлом та інші.
Раніше стало відомо, що новий Citroen C4 перетвориться на кросовер, а хетчбеку Citroen C3 оновили дизайн та технології.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.